שתף קטע נבחר

Friends בבית הכנסת: בואו לשמוע אתנו מגילה

בפלאש מוב חינני רוקדים 500 בני נוער - אוטיסטים לצד "רגילים" - והכל כדי שתבואו לשמוע מגילה באחד מ-200 הריכוזים של ארגון "צהר". גם אנחנו , ב-ynet, נעביר בשידור חי את קריאת המגילה במוצאי השבת וביום ראשון בערב. וחוץ מזה, קבלו בונוס: משלוח מנות מוזיקאלי - להיט

כ-90 ילדי החינוך המיוחד ועוד 30 ילדים על הרצף האוטיסטי קוראים לכם להגיע לקריאת המגילה בפורים. הם עושים זאת בפלאש-מוב חינני לצלילי נעימת הפתיחה של הסדרה "חברים", ש"גוירה" על ידי להקת a.k.a pella למילים "חברים כל ישראל ונאמר אמן" - לצד 500 חבריהם לספסל הלימודים, מהישיבה האינטגרטיבית אמי"ת כפר גנים שבפתח תקווה.

 

<< עוד חדשות ועדכונים - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>

 

לא בכדי בחרו ב"צהר" את הפרזנטורים המיוחדים הללו – ילדים "רגילים" ו"משולבים", שרוקדים יחדיו בלי שאפשר לדעת מי הוא מי – כהזמנה ציבורית לשמוע מגילה: "זה מבטא את רוח קריאות המגילה של הארגון, שמיועדות לכולם – דתיים וחילונים, נשים גברים וילדים, וגם אנשים בעלי צרכים מיוחדים, כמו אוכלוסיית החרשים.

 

עוד ביהדות :

 

לקראת הפורים יקיים ארגון רבני "צהר" לא פחות מ-200 מוקדים של קריאת מגילה ברחבי הארץ (כאן ניתן לראות היכן מתקיימת הקריאה בכל עיר). אנו נעביר לכם כאן את קריאות המגילה בשידור חי, במוצאי השבת - מבית הכנסת "בית אל" (פרישמן 23 תל אביב), וביום ראשון (פורים בערים המוקפות חומה) – מבית הכנסת בשכונת בית הכרם הירושלמית. 

 

 

המיזם מיועד לציבור הרחב, ומתקיים זו השנה הרביעית, במטרה להנגיש את אווירת הפורים למגוון האוכלוסיות בישראל, ולאפשר לחילונים ודתיים, גברים ונשים, הורים וילדים לחוש את מסורת ישראל.

 

ואם כבר a.k.a pella – קבלו בונוס: חבורת המופלאים (כולם בחורי ישיבה אמריקאים), המתמחה בקאברים יהודיים לשירים שלא תשמעו בבית הכנסת, הוציאה קליפ פורימי שזכה ל-25 אלף צפיות ביומיים, והמונה מתקתק. תיהנו (ותשמעו What Does Haman Say, פארודיה מוצלחת על השיר של Ylvis).

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוקדים a.k.a בישראל
ומתכוננים לפורים
מומלצים