שתף קטע נבחר

נר חנוכה בבחריין: החסידים והשייח' פרצו בריקוד סוער

כשברקע חנוכיית כסף - פרצו חסידי חב"ד, השייח' המקומי ובחריינים נוספים בריקוד חסידי סוער, לשירת הפסוק "והריקותי לכם ברכה עד בלי די". "וואוו, רוקד יחד עם השייח'!" כתב הרב דב בער פינסון, בפוסט שליווה את הווידיאו

 

 

מזרח תיכון מדליק: ככה זה נראה כשחב"דניקים מדליקים את נרות החנוכה בנסיכות בחריין - הרב והשייח' מקומי פורצים בריקוד חסידי סוער לשירת הפסוק "והריקותי לכם ברכה עד בלי די", וחורכים את הרחבה.

 

<<הכל על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו  >>

 

נאמנים לססמתם "להפיץ את אור היהדות", משלחת של חסידי חב"ד שהגיעה לבחריין בליל ראשון של חנוכה אמש (מוצ"ש), הפכה את ההדלקה המסורתית בסגנון החסידי למפגן של דו-קיום נדיר בין מוסלמים ליהודים. על רקע חנוכיית הכסף נסחפו אל מעגלי הריקודים גם המארחים המקומיים, שלא נשארו אדישים לרוח החג העולצת.

 

קראו עוד בערוץ היהדות  

 

את הווידיאו מהאירוע העלה הרב דב בער פינסון, חסיד חב"ד, חוקר וקבליסט העומד בראש "עיון - המרכז היהודי לרוחניות", והוא הפך ויראלי בתוך שעות מעטות, וזכה לתגובות נרגשות בקרב יהודים ומוסלמים גם יחד. הרב שנחשב למרצה בינלאומי מבוקש בנושאי קבלה ופילוסופיה יהודית ונכח באירוע (הוא נראה רוקד במעגל לקראת סוף הווידיאו), אף כתב סטטוס נרגש על המאורע בדף הפייסבוק שלו.

 

"וואוו, רוקד יחד עם השייח'!" כתב. "על מנת להשיג אחדות עלינו לחפש עמוק יותר בתוך-תוכנו, ולחשוף את החלק האלוהי שנמצא בכל אחד מאיתנו". את הסטטוס חתם בברכה בשלוש השפות: "שלום, סלאם ופיס לכולנו".

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים