שתף קטע נבחר

"כך נראית אכיפה מגמתית נגד חרדים"

כמעט אין סופרים בישראל שסימנו במדבקות מרווחים של 2 מטר בתורים, בדרום תל אביב הכריזה המשטרה שהיא אינה אוכפת את הסגר - ועוד לא הזכרו את הפגנות השמאל, שכבר מזמן הפכו לצפצוף על כללי הזהירות. אבל במשטרת ישראל יודעים על מי אפשר להיות גיבורים

 

הנה מה שהוציא אותי משלוותי בשבוע האחרון: סרטון יח"צ בעריכה מושקעת של המשטרה, שמציג "מבצע אכיפה" בשכונת מאה שערים, במהלכו מתועדת כמובן "יד קשה" נגד חרדים שנתפסו בבתי כנסת, הכוללת מעצרים וכפיתת חרדים באזיקים.

 

<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות . היכנסו >>    

 

הסרטון הזה הכעיס אותי יותר מהרבה כתבות נגד "החרדים הפרימיטיביים שמפיצים מחלות"; ואפילו יותר מהסגר הבררני על העיר בני ברק ועל השכונות החרדיות בירושלים, שבאחת מהן גם אני מתגורר.

 

   ()
ברל'ה קרומבי

 

כי בואו נשים את הדברים על השולחן: יש למשטרה כל כך הרבה מה לאכוף בהנחיות הקורונה. הייתם בסופרים, למשל? ראיתם שכמעט אין סופרים בישראל שסימנו במדבקות מרווחים של 2 מטר בתורים, בזמן שבאירופה כל סופר שכונתי חויב לנהוג כך? או למשל בדרום תל אביב, שם הכריזה המשטרה שהיא אינה אוכפת את הסגר? או למשל בהפגנות השמאל, שכבר מזמן הפכו לצפצוף על כללי הזהירות.

 

אבל יש רגעים שבהם נראה כי מישהו במשטרת ישראל חושב בראש של יחצ"ן – ומה יותר קל ומנוסה מלהתעסק בכמה עשרות מפרי חוק חרדים במאה שערים, במקום בבעיות האמיתיות של מדינת ישראל?

 

קראו עוד בערוץ היהדות:

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים