הורים לשתיים. מלכת היופי במיל' לירן כוהנר ובעלה גיא גיאור

לירן כוהנר חושפת תמונה ראשונה של בתה השנייה

מלכת היופי במיל' ובעלה הפכו אתמול להורים, והבוקר האמא הטרייה פרסמה תמונה ראשונה עם התינוקת, מחדר הניתוח הקיסרי

פורסם:
תגידו המון מזל טוב לזוג המלכותי והפוטוגני ביותר של הביצה – לירן כוהנר וגיא גיאור, שהביאו לעולם אמש (2.2) את בתם השנייה בניתוח קיסרי בבית החולים ליולדות ליס. מלכת היופי לשעבר שיתפה הבוקר (רביעי, 3.2) לעוקביה באינסטגרם תמונה של בתה התינוקת, אחות קטנה לבתה הבכורה, שיה, בת השנתיים וחצי.

הורים לשתיים. התמונה המרגשת:
"ברוכה הבאה לעולם אהובה שלנו" כתבה כוהנר לצד התמונה המרגשת, בה היא מצולמת שוכבת על מיטת בית החולים לצד בעלה האהוב כשמעליה שוכבת התינוקת הקטנה שטרם נחשף שמה. כוהנר שיתפה את עוקביה שהעובר (העוברית במקרה הזה) נמצא במצב עכוז ולכן היא תצטרך כנראה לעשות ניתוח קיסרי.
כוהנר וגיאור החליטו שלא לברר את מין העובר, ועד רגע הלידה לא ידעו אם מדובר בבן או בת. בתמונה שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה יום לפני הלידה היא מחזיקה בלון כחול ובלון ורוד, ושואלת את עוקביה: "יש הימורים?!" ומוסיפה: "שתדעו שבדיעבד גיא היה רוצה לדעת את המין! אני ממש עפה על ההפתעה". כמה מחברותיה המפורסמות מיהרו לענות, כשהדעות היו חלוקות. מאמנת הכושר של הסלבס ליקי רוזנברג כתבה: "ברור שהולך להיוולד לי אחיין חתיך של החיים", ואילו חברתה מלכת היופי במיל' שביט ויזל כתבה: "בת, שאני מאוהבת בה כבר ברמות".
בסרטונים שהעלתה לערוץ היוטיוב החדש שלה, שיתפה כוהנר את עוקביה בתהליך שעברה בסוף ההריון על מנת לנסות לעשות היפוך לעובר שנמצא במצב עכוז, ושהיא מתנסה בכל מיני שיטות טבעיות. היא גם סיפרה על ההכנות שהיא עושה יחד עם שייה, בתה הבכורה, כדי להכין אותה לבואה של התינוקת, אחותה הקטנה, והארגונים האחרונים לפני הלידה.

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button