ד"ר לריסה ברק
ד"ר לריסה ברק
 אפשר להחזיר לעיניים את המראה הרענן

מסתכלים לכם בעיניים: 4 פעולות שיעניקו לכם מראה עיניים צעיר ורענן

העיניים שלנו, פאר היצירה, מוקפות בעור יבש ורגיש, שלמרבה הצער מזדקן מהר יותר משאר הפנים. ד”ר לריסה ברק, מפסלת פנים מנוסה, מסבירה מהם הדברים שאתם יכולים לעשות כבר היום כדי להצעיר את מראה העיניים

מאת: כרמל קרמן, מוגש מטעם ד”ר לריסה ברק
פורסם:
הן ראי הנפש, אפשר לצלול לתוכן, והן מספרות את האמת וכל האמת. אבל העיניים שלנו, פאר היצירה, מוקפות בעור יבש ורגיש, שלמרבה הצער מזדקן מהר יותר משאר הפנים. ד”ר לריסה ברק, מפסלת פנים מנוסה, מסבירה שגם כשהפנים עדיין קורנות וצעירות, כבר אפשר לראות את הקמטים והקמטוטים מסביב לעיניים. השומן התת עורי נעלם במהירות וגורם להיווצרות של שקעים ועיגולים שחורים שמקנים מראה עייף, גם אם אתם מלאי חיים וישנים טוב בלילה.

האם אפשר להחזיר לעיניים את המראה הרענן? ד”ר ברק עונה: בהחלט כן!

  • את עודף העור בעפעפיים אפשר להפחית בעזרת מכשיר (הישראלית Tixe (Novoxel, שעובד על בסיס חום טבעי, מחזק את העור ופותח את העיניים.
  • בעזרת מכשיר Ulthera (שני המכשירים נמצאים בשימוש בקליניקות של ד”ר ברק) ניתן להרים את הגבות ולהעלים קמטים וקמטוטים בצדי העין. גל ממוקד של אולטרסאונד נכנס לשריר, פוצע אותו פציעות מיקרוסקופיות וגורם להתכווצות של השריר ולייצור של קולגן.
  • שקעים מתחת לעיניים מומלץ למלא בהזרקה של חומצה היאלורונית. פעולה פשוטה, מהירה, ללא כאב, והתוצאה, אומרת ד”ר ברק, היא מראה רענן.
  • להעלמת קמטוטים בצדי העיניים ומתחתיהן מומלץ להזריק Xeominבוטולינום טוקסין שנותן מראה טבעי מסביב לעיניים.
וכך, בצעדים פשוטים יחסית, אפשר להרוויח עוד שנים רבות של עיניים מחייכות ורעננות.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button