ד"ר לריסה ברק
ד"ר לריסה ברק
מהם הטרנדים הבולטים בעולם הביוטי לשנת 2021?

מעור קורן ועד גווני איפור נועזים: מהם הטרנדים החמים בעולם הביוטי לשנת 2021?

שנת 2021 כבר פה ואתן מסירות את המנעול מתיק האיפור. כדאי שתדעו מהם הטרנדים הבולטים בעולם הביוטי לשנה הקרובה, מאיפור עיניים ושפתיים ועד טיפוח עור הפנים

פורסם:
שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת לעולם הביוטי. היא הביאה לפרידה ארוכה מתיק האיפור ולכך ששכחנו איך נראה מעגל ריסים, שלא נדבר על הטכניקה הנכונה לשרטט אייליינר. אז נכון, נראה שייקח זמן עד שנרגיש שהיד יציבה מספיק כדי למרוח שפתון ונתיידד מחדש עם כל מוצרי האיפור האהובים עלינו, אבל כדאי להתכונן ולהכיר את הטרנדים המובילים לשנה הקרובה.

עיניים:

אחרי כמעט שנה שלמה שבה הסתובבנו עם מסכות שאילצו אותנו להשקיע באיפור העיניים, נראה שאנחנו עדיין לא מוכנות להניח לפלטת הצלליות. האופציות באיפור העיניים השנה רבות ומגוונות, ואפשר לסמן כמה מובילות: מראה מעושן וחתולי, אייליינרים צבעוניים בצורות לא שגרתיות, מסקרות צבעוניות להדגשת הריסים וצלליות סגולות ליצירת מראה אייטיזי מגניב.
4 צפייה בגלריה
דוגמנית איפור עיניים
דוגמנית איפור עיניים
מראה מעושן וחתולי
(צילום: GettyImages)
מתוך עמוד האינסטגרם של Kelsey Deenihan Fisher:

עור הפנים:

ב-2020 כולנו התעסקנו בטיפוח עור הפנים בעזרת טיפולים ומסכות ביתיות. ההשפעה ממשיכה גם לשנה הבאה, וזה אומר שהבסיס לכל מראה איפור יתחיל בעור חיוני וקורן. המטרה – ליצור מראה טבעי ובריא בעזרת מוצרים שגם מטפחים את עור הפנים וגם עוזרים לו להיראות עסיסי ובוהק.
מתוך עמוד האינסטגרם של Glossier:

שפתיים:

התגעגעתן לראות את השפתיים שלכן משוחות בגוונים נועזים? אתן לא היחידות. דווקא בתקופת הקורונה דווח כי הליפסטיקים הנמכרים ביותר היו בצבעים עזים, כמו אדום וכתום, ואנחנו בטוחות כי נשים רבות מקוות שהשנה נזכה להסיר את המסכות בציבור, כדי שהן יוכלו להשוויץ בהם סוף-סוף.
4 צפייה בגלריה
דוגמנית איפור שפתיים
דוגמנית איפור שפתיים
שפתיים בגוונים נועזים
(צילום: GettyImages)

לחיים:

אמנם הכתירו אותו כמוצר השנה לשנת 2020, אך הטינט כאן כדי להישאר, לפחות בתקופה הקרובה. ייקח זמן עד שנהיה מוכנים להיפרד מהטרנינג הנוח, ונראה שגם מהאיפור הטבעי והלא מתאמץ המבוסס על לחיים סמוקות בגוון טבעי.
4 צפייה בגלריה
דוגמנית איפור
דוגמנית איפור
הטינט כאן כדי להישאר
(צילום: GettyImages)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button