נערת ישראל טלי קרסנופולסקי. "אני קיבלתי את התואר שיש לו פחות אחריות אבל יותר פוטנציאל"

נערת ישראל טלי קרסנופולסקי: "שמחה שלא זכיתי במקום הראשון"

החיילת והטניסאית מצטלמת להפקת אופנה שכולה סריגים שכיף לההתעטף בהם, ועל הדרך מגלה עם מי היא אוהבת להתכרבל, ולמה דווקא טוב לה עם המקום השני

פורסם:
טלי קרסנופולסקי לא תכננה שככה תיראה שנת המלכות שלה. החיילת תכולת העיניים, הספורטאית המצטיינת שזכתה בתואר נערת ישראל לשנת 2020, תכננה לעבוד, והרבה. "דווקא שמחתי שלא זכיתי במקום הראשון בתחרות", היא צוחקת. "טוב, התבאסתי קצת, אבל ידעתי לקחת את הטוב מזה. תהילה (תהילה לוי, מלכת היופי הנוכחית, ה"ר) היא המלכה, ויש עליה הרבה אחריות. אני קיבלתי את התואר שיש לו פחות אחריות אבל יותר פוטנציאל, לדעתי. תכננתי להיעזר בתואר הזה כדי להעביר מסר, לעשות הרצאות לצעירות בבתי ספר על נפש בריאה בגוף בריא, לדבר על ספורט, על יופי. וגם לעבוד בדוגמנות. מה קיבלנו במקום זה? זום!".

8 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
"האימונים הצילו אותי. זה שמר לי על השפיות"
(צילום: שי קדם, סטיילינג: אייל חג'בי ל"סולו")

תני לנו טיפ אחד לאורח חיים בריא.
"יש מאמנות שעושות בתקופה הזו אימוני זום, זה כיף ונותן מוטיבציה. אני מתאמנת עם אירה דולפין בזום, והיא נותנת לי דרייב ואנרגיה מטורפים. אפשר לצאת לשעה הליכה, לפחות פעמיים בשבוע, רצוי בשילוב ריצה. הכי מומלץ בבוקר – זה משחרר לחצים, מגביר את חילוף החומרים ותורם להתחלת היום בצורה הטובה ביותר".

8 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
מתכוננת לתחרות בינלאומית בטניס. "זה מלחיץ ומרגש"
(צילום: שי קדם, סטיילינג: אייל חג'בי ל"סולו")

קרסנופולסקי האופטימית משרתת בקריה על תקן ספורטאית מצטיינת וחברה בנבחרת ישראל בטניס, ענף ספורט שהיא מתאמנת בו מילדות. "למרות הקורונה אני ממשיכה להתאמן כל יום. טניס אחרי הכל הוא ספורט יחידני, ויכולתי להתאמן גם בתקופה של הסגר. כשאני חושבת על החודשים האחרונים אני מבינה שהאימונים הצילו אותי ממש, כי הרוב המשיך כרגיל וזה שמר לי על השפיות. יש לי את הצבא ואת הטניס, אני פורחת במסגרות".

הבנתי שיש תחרות טניס בקרוב.
"לא התחריתי יותר מחצי שנה, ועוד מעט יש תחרות בינלאומית בחיפה ובקריית־שמונה עם מתחרות מכל העולם. זה מלחיץ ומרגש. אפילו התכוננתי לזה יותר מהרגיל, כי בכל זאת, אם את יוצאת משגרת תחרויות, גם אם את ממשיכה להתאמן, לוקח זמן לחזור למוד התחרותי".

8 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
"החיים שלי השתנו מעט, לא יותר מדי"
(צילום: שי קדם, סטיילינג: אייל חג'בי ל"סולו")

האם תחרות מלכת היופי שינתה את חייך?
"החיים שלי השתנו מעט, לא יותר מדי. אני מניחה שאם היינו במציאות רגילה, הייתה לזה יותר השפעה. היה לי לפני חודש שער במגזין 'מנטה', וזה באמת היה מטורף. פתאום אנשים שלא דיברתי איתם שנים כתבו לי בווטסאפ ובאינסטגרם. בתקופה הזאת רוב היוזמה מוטלת עליי ועל הסוכן שלי, אני צריכה ליזום יותר ולדחוף ולוודא שזה קורה. אני כל הזמן בפגישות, מנסים לסגור עבודות ושערים".

והנה, הפקת אופנה ראשונה ב"לאשה"!
"ההפקה הזאת עם הסריגים ממש שימחה אותי, כי היא אפשרה לי להראות שאני טובה בזה ולהכיר עוד אנשי מקצוע. אני מקווה שעוד דברים טובים יגיעו".

8 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
"בתקופה הזאת אני צריכה ליזום יותר ולדחוף"
(צילום: שי קדם, סטיילינג: אייל חג'בי ל"סולו")

הבנתי שגם יש לך עם מי להתכרבל.
"רותם, שגם הוא משרת בצה"ל, ואני נפרדנו בזמן התחרות ולא נפרדנו יפה. אחרי שסיימתי את הטירונות יזמנו פגישה והחלטנו לתת לזה עוד הזדמנות, להתקדם לאט־לאט בקצב שלנו. אז זה מה שקורה"

8 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
"מקווה שעוד דברים טובים יגיעו"
(צילום: שי קדם, סטיילינג: אייל חג'בי ל"סולו")

  • דוגמנית: טלי קרסנופולסקי ל"עלית". שיער: ליאור גל ל"סולו" במוצרי נטורל פורמולה. טיפוח עור הפנים: Leonardo Skin Care. איפור: ליאט בן שמשון. ארט: The Pampas.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button