הלב בישראל. מלכת היופי תהילה לוי במיס יוניברס

לקראת תחרות "מיס יוניברס": מלכות העבר שייצגו אותנו במצבי משבר

רגע אחרי שמלכת היופי תהילה לוי נחתה בארה"ב כדי להתכונן לתחרות היופי הבינלאומית, המצב בארץ החל לבעור. אבל היא לא המלכה היחידה שהתמודדה עם מצב נפיץ. היו עוד מלכות היופי שטסו לתחרות בזמן מלחמה, או כאלה שהתיידדו עם מלכות ממדינות ערביות ועוררו סערה

פורסם:
למרות המצב בארץ, במיס יוניברס ההכנות לתחרות שתתקיים ביום ראשון הקרוב נמשכות כרגיל, ומלכת היופי שלנו תהילה לוי צריכה לעמוד בכל המשימות ולשמור על ממלכתיות כשבארץ המצב נפיץ ורגיש, וברשתות נשלחות הודעות נאצה כנגד ישראל.
לאור המצב, היא שלחה מסר לעוקבים בישראל ואמרה "אני אמנם במיאמי, מייצגת את ישראל בתחרות מיס יוניברס, אבל לגמרי חושבת רק עליכם, הראש שלי איתכם. אני מאחלת החלמה מהירה לכל הנפגעים, ומקווה שהמצב הזה יהיה מאחורינו כמה שיותר מהר. בבקשה תשמרו על ההנחיות ותיזהרו".
6 צפייה בגלריה
מיס קמבודיה, מיס ג'מייקה, מיס פולין, מיס קזחסטן ומלכת היופי תהילה לוי
מיס קמבודיה, מיס ג'מייקה, מיס פולין, מיס קזחסטן ומלכת היופי תהילה לוי
מתיידדת עם מדינות אחרות. מימין לשמאל: מיס קמבודיה, מיס ג'מייקה, מיס פולין, מיס קזחסטן ומלכת היופי תהילה לוי
(צילום: פרטי)

המצב הרגיש הזה גרם לנו להיזכר שתהילה היא לא המלכה היחידה שבזמן שהותה בתחרות המתיחות גברה.

אבטחה צמודה

מירי גולדפרב דריקס / מלכת היופי לשנת 1991
ייצגה אותנו בתחרות מיס יוניברס שנערכה בלאס וגאס, ארצות הברית
6 צפייה בגלריה
מלכת היופי מירי גולדפרב
מלכת היופי מירי גולדפרב
מאבטח ממוצא ערבי. מלכת היופי מירי גולדפרב (דריקס)
(צילום: ששון משה)
איך הייתה החוויה שלך בתחרות?
"אני זוכרת שזה היה אירוע מאוד נוצץ ושמח. זה היה שלושה שבועות מאוד מרגשים. כשהגעתי לשם הצוות של התחרות חיכה לי בשדה התעופה ואספה אותי לימוזינה מפוארת עד למלון. התאכסנו במלון 'אלאדין' וקיבלתי ציוד של מיס יוניברס כמו מעיל מיוחד ורקום, בגדי ספורט, בגדי ים, מוצרי איפור, טיפוח ושיער. ביקשו מאיתנו להשתמש במוצרים האלו. כל בוקר היה לנו שיעור אירובי וכולנו לבשנו בגדי ספורט תואמים. התחרות נערכה מיד בתום מלחמת המפרץ, ובגלל שישראל הייתה מעורבת במלחמה הזאת אז השמירה עליי כנציגת ישראל הייתה מהודקת יותר. למרבה האירוניה, המאבטח שלי היה ממוצא ערבי. מאוד נהניתי מהתחרות וזאת הייתה אחת החוויות הדומיננטיות בחיים שלי, אבל גם רציתי לחזור הביתה. התגעגעתי למשפחה וההורים שלי טסו ללוס אנג'לס כדי לצפות בי בתחרות. זה היה מרגש מאוד".
מה הטיפ שלך לתהילה לוי שתייצג אותנו השנה בתחרות?
"ליהנות מהאירוע. אני בטוחה שאם תהילה תגיע לתחרות עם האמת שלה היא תייצג אותנו בצורה הטובה ביותר".

איומים ובני ערובה

לימור שריר / מלכת היופי לשנת 1973 ייצגה אותנו בתחרות מיס יוניברס שהתקיימה באתונה
6 צפייה בגלריה
מלכת היופי לימור שריר
מלכת היופי לימור שריר
מלכת היופי לימור שריר
(צילום: סטודיו גברא)
לימור שריר ייצגה את ישראל בתחרות מיס יוניברס שנערכה באתונה. היא השתתפה בתחרות תחת אבטחה כבדה, חרף איומים על חייה מצד מחבל שחטף 15 בני ערובה במלון סמוך ודרש שתפרוש מהתחרות. היא לא נכנעה, נשארה בתחרות ונבחרה לסגנית רביעית. היא חזרה ארצה הישר למלחמת יום הכיפורים.

אלכוהול עם מיס לבנון

יאנה חודריקר-כנפו / מלכת היופי לשנת 1993
ייצגה אותנו בתחרות מיס יוניברס שנערכה במקסיקו
6 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
הצוות המוסלמי נכנס ללחץ. מלכת היופי יאנה חודריקר
(צילום: אהרון יוסלביץ)
איך הייתה החוויה שלך בתחרות?
"בתחרות התמודדו כ-90 בנות והייתה חלוקה לקבוצות. לקחו אותנו לטיולים במקסיקו, יצאנו למועדונים, ראינו את הפירמידות וצפינו במופע שוורים. זה היה שילוב של חזרות לתחרות עם בילויים. התחרות הייתה מאוד מתוקתקת ומאורגנת. בהתחלה היה לי קשה כי לא דיברתי אנגלית כל כך טוב. לכל אחת בתחרות היה מישהו שאחראי עליה, והאחראית עליי הייתה בחורה אמריקאית עם מבטא ניו יורקי שהיה לי מאוד קשה להבין אותה. השתתפתי בתחרות מיס יוניברס מיד אחרי שזכיתי בתחרות מלכת היופי ולדעתי זאת טעות. לשאר הבנות היה יותר זמן להתכונן למעמד הזה".
יכול להיות שבגלל זה גם לא זכית?
"יכול להיות. צריך להגיע לתחרות מיס יוניברס עם ניסיון וצריך שיהיה מאחורייך יחסי ציבור טובים. מי שזוכה ליחסי ציבור מגיעה לעשירייה האחרונה. בניגוד למתמודדות אחרות שהגיעו עם צוות שלם שהלביש, איפר ואירגן אותן, אני הגעתי לבד".
קרה לך איזהשהו מקרה מלחיץ בתחרות?
"היה לי קטע עם מלכת היופי של לבנון. אנחנו היינו חברות ממש טובות וצילמו אותנו במועדון עם בירות. היא בחורה מוסלמית ולפי האיסלאם אסור לשתות אלכוהול, אז הצוות שלה נכנס ללחץ והשמיד את הצילומים".
מה הטיפ שלך לתהילה לוי שתייצג אותנו השנה בתחרות?
"בעיקר ליהנות מהחוויה, לקחת את זה באיזי, ולהיות חזקה".

סלפי עם מיס עיראק

אדר גנדלסמן, נערת ישראל לשנת 2017
ייצגה את ישראל בתחרות מיס יוניברס בלאס וגאס
אדר גנדלסמן ושרה עידאן, מיס עיראק לשנת 2017, עוררו סערה בעולם לאחר שהעלו תמונת סלפי משותפת שלהן מתחרות מיס יוניברס. בעקבות הצילום קיבלו השתיים תגובות רבות, בעיקר ממדינות ערביות, ועידאן קיבלה איומים על חייה וברחה יחד עם משפחתה לארצות הברית. הצילום גם זכה להתייחסות באתר החדשות BBC. כשנה לאחר האירוע, מיס עיראק הגיעה לביקור בישראל ונפגשה עם נערת ישראל אדר גנדלסמן. השתיים הצטלמו והתראיינו יחד ל"לאשה".
עידאן אמרה "הקשר שלי ושל אדר הוא מסר של חברות ואהבה ללא תנאי, והגיע הזמן לחפש דרכים חדשות כדי לדחוף את הממשלות לדבר זו עם זו וסוף־סוף להגשים את השלום בין ישראל לפלסטינים ולארצות ערב. תארו לכם מצב נורמלי, שבו היהודים יהיו חופשיים להסתובב בכל ארץ ערבית, לבחירתם, ושערבים מכל ארצות ערב יוכלו ליהנות מהחופים הנהדרים בישראל. אין סיבה שזה לא יקרה".

6 צפייה בגלריה
מיס עיראק שרה עידאן ונערת ישראל אדר גנדלסמן
מיס עיראק שרה עידאן ונערת ישראל אדר גנדלסמן
חברות אופטימית. מיס עיראק שרה עידאן ונערת ישראל אדר גנדלסמן
(צילום: איתן טל, סטיילינג: רנה גליקסמן ולימקה)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button