עזרו לה להתקדם עוד שלב בדרך לתואר העולמי. מלכת היופי תהילה לוי

בואו להצביע לתהילה: נפתחה ההצבעה לתחרות מיס יוניברס 2021

מלכת היופי תהילה לוי עסוקה בימים אלה בהכנות לקראת התחרות העולמית שתתקיים ב-16 במאי. זאת ההזדמנות שלכם לעזור לה ולקדם אותה בתחרות. הצביעו והשפיעו!

פורסם:
בעוד כחודש תמריא מלכת היופי שלנו תהילה לוי לתחרות מיס יוניברס 2021 שתתקיים בפלורידה, ארה"ב. בימים אלה, כשהיא נמצאת בעיצומן של ההכנות לתחרות, היא קוראת לכם להצביע לה כדי להגדיל את סיכוייה להעפיל לשלב 21 המועמדות הסופיות.
אז איך מצביעים? היכנסו לעמוד ההצבעה באתר הרשמי של מיס יוניברס ובחרו במועמדת מספר 38 - ISRAEL - תהילה לוי. או הורידו את האפליקציה של מיס יוניברס לאנדרואיד או לאייפון והצביעו דרכה. ההצבעה פתוחה כעת והיא תימשך עד ה-15.5, אז אל תפספסו ועזרו לתהילה להגיע לטופ 21.
לחצו על התמונה והצביעו לתהילה לוי:
לאשה
תהילה נמצאת בעיצומן של ההכנות לתחרות שכוללות שיעורי הליכה על מסלול, לימוד אנגלית, וסדנת איפור עם רוית אסף. תהילה גם מדדה את השמלות והחליפות שעיצב לה שי שלום עבור התחרות, וייחשפו בהמשך.
2 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
לאשה
(צילום: איתן טל, סגנון: רעות אופיר)
תהילה לוי נבחרה למלכת היופי של ישראל לשנת 2020 בחודש יולי האחרון, לאחר שהתחרות נדחתה מספר פעמים בעקבות מגיפת הקורונה. בימים אלה היא משרתת כחיילת בצבא ההגנה לישראל, ומשלבת את שירותה הצבאי עם התנדבויות שונות, צילומים וכמובן - ההכנות למיס יוניברס.
אז עוד לא הצבעתם? קדימה, היכנסו והשפיעו!
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button