רתם ועמרי.

חתונה של מלכה: רתם רבי נישאה לעמרי נוסבאום

מלכת היופי במיל' נישאה לבחיר לבה בנוכחות משפחה וחברים, וכבר מתכננת את השלב הבא: "מבחינתי אני מוכנה לילדים כבר לפני שנתיים"

פורסם:

"אני עדיין באופוריה", מספרת רתם רבי, מלכת היופי לשנת 2017, שנישאה בסוף השבוע האחרון לבן זוגה בשלוש וחצי השנים האחרונות עמרי נוסבאום, "החתונה עלתה על כל הציפיות שלי.
"היו כמה דברים שחששתי מהם בהתחלה, אבא שלי חרדי, ורציתי שהוא ירקוד וישמח, ידעתי שבשביל זה צריך הריקודים יהיו בהפרדה. היה לי חשוב קודם כל לרצות את ההורים והמשפחה. מאוד חששתי מזה, לא ידעתי איך הצד של עמרי יקבל, המשפחה שלו תל אביבית, פחדתי שזה ייראה להם מוזר. אבל בסוף כולם רקדו, שחו ונהנו. חברים וחברות שלי פרגנו על זה ואמרו לי כל הכבוד שכיבדתי את אבא שלי ככה, אבא שלי היה בעניינים וזה היה הרגע הכי מרגש מבחינתי".
3 צפייה בגלריה
רתם רבי בחתונה
רתם רבי בחתונה
מתחת לחופה
(צילום: שרון רביבו)

תקופת הקורונה שגרמה ללא מעט אנשים בארץ ובעולם לשנות כיוון השפיעה כך גם על רבי שבתקופה הזו יצאה לדרך חדשה כסוכנת ביטוח, "הקורונה הביאה אותי לזה, חיפשתי איפה לעבוד, מצאתי והתאהבתי באנשים, במשרד ובתחום, זה הכיוון שלי כרגע, אני שוקלת ללמוד ולהתמקצע יותר בתחום, אבל אי אפשר לדעת", היא מספרת.
את ימי הדוגמנות היא בוחרת כרגע להשאיר מאחוריה, "בשנה האחרונה התרחקתי מהעולם הזה מרצון, פחות מתחברת, התעשייה זה אזור רעוע ולא יציב, לא תמיד את המתקדמת בזכות עצמך, אלא בזכות מספר עוקבים וכל מיני דברים כאלה, אני פחות נהנית מזה, זה התאים לגיל 20-22 אני כבר לא שם. אני כן אמשיך לעשות דברים, הצטלמתי לדרור קונטנטו והשתתפתי בתצוגה שלו, לא שוללת כלום, אבל פחות רודפת אחרי העולם הזה. כבר פחות חשוב לי שייראו אותי, התקופה הזאת מאחוריי ואני כרגע מתמקדת בלהקים בית".
זה משהו שאת צופה שיקרה בעתיד הקרוב?
"אני מבחינתי מוכנה לילדים כבר לפני שנתיים, זה לא יהיה שוק בשבילי להיות אימא, אני מוכנה לזה לגמרי".
ובחזרה לחתונה, היית בריידזילה?
"הכי לא, הייתי הכי קלילה שיש, הכל זרם לי, אפילו הייתי קצת אדישה, המאפרת שאלה אותי 'את בשוק או שככה את', אני לא פדנטית, זה מאוד הקל עלי בהכנות וביום עצמו. הלחץ שלי נבע בעיקר כי שילבתי את ההכנות עם עבודה ואני ארגנתי הכל וסגרתי עם הספקים, בלי עזרה של מפיקה".
איך זה להתחתן בתקופת הקורונה, היו לך חששות כלהשם בעקבות העלייה בתחלואה?
"חששתי מאוד, יומיים לפני החתונה הכניסו שוב את התו הירוק ויש אורחים שלא התחסנו, אז חששתי שיהיו אנשים שיחליטו לא להגיע. אבל בסוף זה לא פגע בנוכחות של האנשים למרות שהיו אנשים שציפיתי שיבואו ולא באו".

3 צפייה בגלריה
רתם רבי בחתונה
רתם רבי בחתונה
כמעט אדישה
(צילום: שרון רביבו)

אתם מתכוננים לירח דבש?
"כרגע זה לא באופק, לא חושבים על זה כרגע, בעיקר בגלל הקורונה, העולם די סגור בא לי לעשות את זה שהכל פתוח. וגם אנחנו מאוד עמוסים בעבודה ועוברים לבית חדש, זה העיסוק שלנו כרגע. נמצא לזה זמן בהמשך שזה יהיה נכון".
מה היו התחושות שלך בחתונה, התרגשת?
"הלב שלי היה על 200, כשיצאנו לחופה הלב שלי דפק כל כך מהר, ראיתי את כמות האנשים והייתי בשוק, היה לנו שיר שמח וזה קצת הרגיע אותי, אבל בגדול לא נשמתי וביקשתי לשתות, חברות אמרו לי אחרי זה שראו עלי שאני מתרגשת".
היה איזה משהו שכמעט השתבש?
"לא, מבחינת ההכנות הכל היה חלק. כמעט הייתה לנו בעיה עם הטבעות, קנינו אותן שלושה ימים לפני החתונה, לא הספקנו לפנות לזה זמן, ועשינו את זה ממש בדקה ה-90, במזל בסוף זה הסתדר".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button