מלכת היופי נועה כוכבא יחד עם רוני בר, ד"ר גיא נחמני ואיריס בר

"רוצים להגדיר מחדש את תחום האסתטיקה, באמצעות מערכות טכנולוגיות פורצות דרך"

בכנס מיוחד השיקה חברת לאונרדו טכנולוגיה חדשנית לטיפולי פנים, גוף והסרת שיער. פגשנו שם אפילו את מלכת היופי נעה כוכבא: "מעבר לזה שזה לא כואב, הטיפול עצמו לא לוקח הרבה זמן"

מוגש מטעם לאונרדו קוסמטיקה
פורסם:

חברת לאונרדו המשווקת ומייצרת מכשור טכנולוגי חדשני לרופאים וקוסמטיקאיות השיקה בשבוע שעבר, בכנס הקוסמטיקה המקצועית של ישראל - Beauty&U טכנולוגיות מתקדמות לטיפולי פנים, גוף והסרת שיער.
בכנס הציג ד"ר גיא נחמני מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית אשר ייתן שירותי ניהול רפואי לחברה, ויסייע בפיתוח טכנולוגיות ושיתופי פעולה בארץ ובחו״ל את ההשפעות של קרן אור על מתיחה וכיווץ של רקמות העור השונות, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת.
4 צפייה בגלריה
ד"ר גיא נחמני לאונרדו כנס הקוסמטיקה
ד"ר גיא נחמני לאונרדו כנס הקוסמטיקה
הבשורה הבאה בעולם האסתטיקה מעבר לפינה. ד"ר גיא נחמני
(צילום: רפי דלויה)

החזון של מנכ"ל ויו"ר קבוצת לאונרדו קוסמטיקס, רוני בר, הוא לקדם את החברה כך שתהפוך לאחת המובילות בתחום האסתטיקה בישראל ובעולם כולו ולשם כך, הבשורה הבאה בעולם האסתטיקה כבר מחכה מעבר לפינה: "אנחנו רוצים להגדיר כל יום מחדש את תחום האסתטיקה, באמצעות מערכות טכנולוגיות פורצות דרך", אמר בר בכנס. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת טיפולי עומק, יצירת צבר אנרגיה והתוצאות מוכחות קליניות ומעניקות פיתרון אקפטיבי ובטיחותי.
4 צפייה בגלריה
לאונרדו מכשירים כנס הקוסמטיקה
לאונרדו מכשירים כנס הקוסמטיקה
נבחרת המכשירים המתקדמים של לאונרדו
(צילום: רפי דלויה)

חברת לאונרדו הציגה בכנס את נבחרת המכשירים המתקדמים שלה בטכנולוגיות שונות כמו קרן אור, פרקשיונל RF, לדים ועוד מכשירים להסרות שיער וטיפולי פנים .

4 צפייה בגלריה
לאונרדו מכשירים כנס הקוסמטיקה
לאונרדו מכשירים כנס הקוסמטיקה
טכנולוגיה בטיחותית שעברה בקרות איכות ברמה קפדנית ביותר
(צילום: רפי דלויה)

נחמני הוסיף: "טכנולוגיות חדשות שיוצאות לשוק ברמה הבטיחותית הכי גבוהה וברמת תקנים מחמירה, עוברות מסע שלם של ניסויים קליניים, פרוטוקולים של עבודה, זמן מעבדות וכל מה שצריך להבטיח טכנולוגיה בטיחותית שעברה בקרות איכות ברמה הקפדנית ביותר".

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button