ירין בוזגלו. "זו הייתה חוויה מטורפת"

ירין בוזגלו, נערת ישראל 2021: "הרבה אנשים מסתבכים עם הסיפור המשפחתי שלי"

הדוגמנית בת ה-18 מפתח תקווה מתכוננת לגיוס לצה"ל, ומספרת על היחסים עם אחיה למחצה, המוזיקאי לירן דנינו ("הוא אחי הבכור לכל דבר"), והיחסים עם טיילור מלכוב ("עוזרת לי המון")

פורסם:
סימן ההיכר של ירין בוזגלו, נערת ישראל החדשה, הוא החיוכים שלה. היא לא מפסיקה לחייך ולא מתרגזת אפילו כשמזכירים את אחיה הבכור (ליתר דיוק, חצי אח), הזמר לירן דנינו. "הרבה אנשים מסתבכים עם הסיפור המשפחתי שלי", היא אומרת, "אבל זה קל ופשוט. לפני שההורים שלי התחתנו, אמא שלי הייתה נשואה למישהו אחר ולירן נולד. כשהוא היה בן חצי שנה הם התגרשו. אחר כך היא הכירה את אבא שלי, ויחד הם הביאו עוד שלושה ילדים. אני בת הזקונים, כל האחים שלי כבר עזבו את הבית. לירן אמנם נולד מאבא אחר, אבל הוא גדל איתנו והוא אחי הבכור לכל דבר. השוני היחידי הוא שאין לנו את אותו שם משפחה. אני פחות אוהבת להיות 'אחות של', אבל הוא תמך בי בתחרות".

איך למשל?
"כבר באודישנים הוא ממש התלהב. קיבלתי ממנו השראה להיכנס לעולם הזה, הוא מייעץ לי מה טוב ומה לא טוב. הוא אמר לי ליהנות מהדרך ולנצל כל רגע כי זה הזמן שלי, וגם הזהיר אותי מדברים שעלולים לקרות. אני שמחה שיש לי את המישהו הזה שמדריך אותי בכל".
יש לו גם בת זוג מפורסמת, טיילור מלכוב.
"אני וטייילור חברות מאוד־מאוד טובות. אנחנו בקשר יומיומי, יוצאות יחד למסעדות, הולכות יחד לקניון. גם היא עוזרת לי המון".

4 צפייה בגלריה
מלכת היופי 2021
מלכת היופי 2021
עם האח לירן דנינו וטיילור מלכוב. "קיבלתי ממנו השראה להיכנס לעולם הזה"

בוזגלו (18) מתגוררת בפתח־תקווה ולמדה בתיכון ברנקו וייס בעיר. אמה היא מורה בבית ספר יסודי, אביה בעל רשת חנויות "פלאפל 4 טעמים", שיש לה סניפים ברחבי הארץ (אבל המאכל האהוב עליה הוא דווקא פבלובה). בגיל 16 נרשמה לבית הספר למשחק של ענת ברזילי. "למדתי שם שנה וחצי ומשם חתרתי לדוגמנות. התחלתי להצטלם, נכנסתי ויצאתי מסוכנויות. לאט־לאט אני מוצאת את עצמי, והנה הגעתי עד לכאן".
4 צפייה בגלריה
נערת ישראל ירין בוזגלו ואימה
נערת ישראל ירין בוזגלו ואימה
נערת ישראל ירין בוזגלו עם אמה במעמד הזכייה בתחרות. "הרגשתי שמתעניינים בי ולא רק במראה שלי"
(צילום: דנה קופל)

איך הגעת לתחרות?
"הצטלמתי כדוגמנית לאיזושהי מאפרת, והיא אמרה לי שיש עכשיו הרשמה לתחרות מלכת היופי ושהיא חייבת לרשום אותי. אחרי יומיים קיבלתי מייל שהתקבלתי למיונים. ואז התחלתי להתרגש".
במהלך המיונים אמרת שאת רוצה להראות לאנשים שתחרות מלכת היופי שונה ממה שהם חושבים.
"במיונים בחנו אותנו על דברים שהם מעבר ליופי. האישיות שלי התפתחה בזכות ההתנדבויות וההפקות שעשינו. הרגשתי שרוצים לראות מי אני ומתעניינים בי ולא רק במראה שלי, שמחפשים את המֵעֵבר. מבחינתי זו אחלה דרך להיכנס לעולם הזה".
4 צפייה בגלריה
ירין בוזגלו, מתמודדת בתחרות מלכת היופי 2021
ירין בוזגלו, מתמודדת בתחרות מלכת היופי 2021
ירין בוזגלו, כמתמודדת לתחרות מלכת היופי 2021
(צילום: איתן טל, סטיילינג: רעות אופיר)

מה תיקחי איתך מהתחרות?
"זו הייתה חוויה מטורפת, חצי שנה שבה הכרתי חברות שאשמור איתן על קשר כל החיים, וצברתי זיכרונות. אני מרגישה שיש לי כוח להמשיך ולמנף את הזכייה כמו שתמיד רציתי".
לאן היית רוצה למנף את זה?
"אני רוצה להמשיך ללמוד משחק באחד מבתי הספר המובחרים, אחרי הצבא כמובן. עוד חודש אני מתגייסת לחיל האוויר, עוד אין לי מושג לאיזה תפקיד. ויש עוד כיוון שאני רוצה ללמוד: עיצוב גרפי. עשיתי 11 יחידות בעיצוב גרפי ואמנות, ואני לגמרי רוצה להמשיך עם זה. אשמח לשלב את התחום הזה עם עולם הדוגמנות".
מספר העוקבים שלך ברשתות זינק בעקבות התחרות?
"התחלתי את התחרות עם 4,000 עוקבים. תוך 24 שעות עליתי ל־14,000, וזה לא מפסיק לגדול. אני פעילה מאוד באינסטגרם, מעלה המון סטוריז ולפחות שלושה פוסטים בשבוע. בתחילת התחרות הגברתי את הקצב, וגם עכשיו, בעקבות הזכייה, יש לי יותר דרייב לעשות את זה".

ע' סגנון: עדי וזאנה, איפור ושיער: ליאט בן שמשון, שמלה: ריקי דלאל, כתר: קרן וולף, תכשיטים: פדני, טיפוח עור הפנים: לאונרדו קוסמטיקה, טיפוח השיער: מעבדות קוסמטיקה BOKO S.Y, צולם במלון דברה בראון, תל־אביב
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button