המשפיעות לטובה לשנת 2022

המשפיעות לטובה 2022: הנשים המפורסמות שחוללו שינוי חיובי השנה

מגזין "לאשה" מצדיע זו השנה השלישית למפורסמות שסייעו ליצור שינוי חיובי בתחומים שונים - מדימוי גוף ועד מלחמה בחרמות - ובוחר את יעל אבקסיס, טל אוחנה, אבישג סמברג, שירי קניגסברג־לוי, פאולה רוזנברג וניבר מדר. צפו בווידאו

פורסם:
צפו בווידאו
( כתבת וידאו: הילה רגב, צילום: טל שמעוני)
זו כבר השנה השלישית שאנחנו מפרסמות לקראת יום האישה את פרויקט "המשפיעות לטובה", ואפשר להכתיר את זה כמסורת. שש נשים ידועות ומרשימות נבחרו השנה בזכות השינוי החיובי שהן חוללו בתחומים שונים שאנחנו, ב"לאשה", מנסות לשים על סדר היום מדי שבוע.
  • דימוי גוף חיובי: פאולה רוזנברג מקבלת את התואר בזכות הקריאה העקבית שלה לנשים לאהוב את עצמן בכל מצב ובכל מידה (בשנה שעברה הייתה זו תקוה גדעון).
  • שימור פוריות: טל אוחנה, ראשת העיר ירוחם, זוכה בתואר משפיעה לטובה, בין היתר בזכות העלאה לסדר היום את נושא שימור הפוריות. אוחנה דואגת לכך שגם נשים כמוה, מסורתיות שמתגוררות בפריפריה, יקבלו מענה רפואי, ולכן קידמה הקמה של מרכז לבריאות האישה בירוחם.
  • עידוד למצוינות: אבישג סמברג, לוחמת הטאקוונדו הצעירה שזכתה במדליית ארד באולימפיאדת טוקיו, היא השראה לכל נערה לא רק בזכות הישגיה המדהימים, אלא גם הודות לדרך שבה היא מגיעה אליהם. צנועה, מפרגנת, עם רגליים על הקרקע - אבישג היא מודל לאיך שדברים צריכים להיעשות. ואם יש ילדה שעזבה בזכותה את המסך לשעה ונרשמה לחוג ספורט כלשהו, או העזה להגיד שהיא מעדיפה אמנות לחימה ולא היפ־הופ, זה כבר הישג, לא?
  • מלחמה בחרמות: המורה שירי קניגסברג־לוי נרתמה לטיפול בבעיה הכאובה של חרמות ובריונות, בעקבות חרם שבתה מאי, כוכבת בפני עצמה, עברה. מדובר בנושא שאסור להפסיק לדבר עליו (בשנה שעברה זכתה בתואר הזה תלמידת התיכון אופק ראשון).
  • שבירת קשר השתיקה סביב בעיות נפשיות: ניבר מדר, הדוגמנית הבינלאומית שחשפה באומץ את ההתמודדות הנפשית שלה, היא אחת שהסירה את מחסום הבושה ועזרה לאלפי אחרות בזכות כך (בשנה הראשונה של הפרויקט הייתה זו צופית גרנט שזכתה בפרס מפעל חיים מטעם "לאשה" בזכות פעילותה לטובת פגועי נפש).
  • מאבק באלימות כלפי נשים: את פרס מפעל החיים השנה אנחנו גאות להעניק ליעל אבקסיס. יעל רותמת במשך שנים את זמנה ומרצה לטובת פעילות בלתי מתפשרת בנושא.
איך הגיבה כל אחת על הזכייה? צפו בווידאו שלמעלה.
הראיונות המלאים עם כל המשפיעות לטובה מתפרסמים בגיליון "לאשה" החדש, מיום שני בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button