מיס יוניברס לשנת 2021

לראשונה בישראל: תחרות מיס יוניברס הבינלאומית תתקיים באילת

בחודש דצמבר הקרוב, יותר מ-70 מועמדות מרחבי העולם יגיעו לעיר הדרומית כדי להתחרות על התואר העולמי. זאת הפעם הראשונה שהתחרות תתקיים בישראל

פורסם:
התחרות הבינלאומית מיס יוניברס (שמוכרת גם כ"מיס תבל"), מציינת השנה 70 שנים להיווסדה עם בשורה מפתיעה, השנה יישאו מאות מיליוני צופי מיס יוניברס האדוקים את עיניהם לישראל כי לראשונה מאז נוסדה תנחת התחרות כאן אצלנו בעיר אילת.


התחרות מתקיימת ע"י ארגון מיס יוניברס העולמי בשיתוף משרד התיירות הישראלי ועיריית אילת, הישראלים האמונים על הבאת ההתחרות הם המפיקים טלי אשכולי ואסף בלכר . בחודש דצמבר הקרוב צפויות לנחות בנמל תעופה בן גוריון יותר מ-70 נשים ממדינות שונות ברחבי העולם שיתחרו על התואר מיס יוניברס לשנת 2021. שבועון "לאשה" שולח מדי שנה את מלכת היופי לייצג את ישראל, הנציגה האחרונה שלנו היא תהילה לוי שטסה לייצג אותנו במיאמי במאי האחרון.
באותו זמן התקיים בישראל מבצע "שומר החומות" מה שהפך את השהות שלה בתחרות למורכבת במיוחד, "אין מתמודדת שלא שאלה אותי על מה שקורה. לכולן עניתי שאני מקווה שנחיה בשלום, שני הצדדים, כי לאלימות הזו אין מקום. לא רציתי להיכנס לפוליטיקה יותר מדי, בטח שלא שם.

4 צפייה בגלריה
גל גדות עם השמלה הלאומית למיס יוניברס 2004
גל גדות עם השמלה הלאומית למיס יוניברס 2004
גל גדות עם השמלה הלאומית למיס יוניברס 2004
(צילום: חן מיקא)

"גם אחת השופטות שאלה אותי מה קורה אצלנו בארץ ומה אני חושבת על זה. עניתי שהמצב לא טוב, ושאני מקווה שנמצא פתרון שלא כולל כל אלימות שהיא", היא ספרה בזמנו. "במקביל קיבלתי המון תגובות מאיימות ברשתות החברתיות שלי. גם בעמוד האינסטגרם של מיס יוניברס היו המון תגובות כאלה. בעקבות זה הצמידו לי מאבטחים מטעם התחרות שהלכו איתי לכל מקום. ביקשו ממני לא לדבר בעברית, ובכל יציאה ממבנה התחרות או המלון הורידו לי את הסרט עם התג שכתוב עליו Israel . כל היום הם התעסקו בלשמור עליי, מאבטחים היו עומדים מחוץ לדלת שלי כל לילה", היא הוסיפה.

4 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
מעמד מרגש. טיטי איינאו על במת מיס יוניברס
(צילום: רויטרס)

לאורך 70 השנים בהן קיימת התחרות היו כמה מועמדות ישראליות שהצליחו להגיע למקומות מכובדים, רינה מור לקחה את המקום הראשון בשנת 1976 מאז אמנם אף ישראלית לא הצליחה לשחזר את ההצלחה, אך בשנת 2006 הצליחה נציגתנו ילנה ראלף לטפס לעשירייה האחרונה ולסיים במקום ה-6 והמכובד, וגם אילנית לוי הגיעה לאותו המקום בשנת 2001. בתקווה שהאוויר של אילת יביא איתו מזל לנציגה הישראלית שתזכה לייצג את ישראל ברגע היסטורי זה.

4 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
מיס יוניברס משלנו. רינה מור
(צילום: פרג')

אמנם מדובר ברגע היסטורי אך זו לא הפעם הראשונה בה נקשר שמה של העיר אילת עם תחרות מיס יוניברס, בשנת 1998 כחלק מחגיגות 50 השנים למדינת ישראל, אמורה הייתה התחרות להתקיים בעיר הדרומית, אך לבסוף שר התיירות בזמנו משה קצב ביטל את האירוע כי לטענתו למשרדו לא היה תקציב מספיק. העלות הנדרשת בזמנו הייתה כשני מיליון דולר.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button