החתונות של המלכות. למעלה, מימין: אילנית לוי ואלירז שדה, שביט ויזל ואוהד בן נון, גל גדות וירון ורסנו. למטה: לירן כוהנר וגיא גיאור, סיון קליין וזיו קורן, מור ממן ופרנק אמסלם

מגל גדות וירון ורסנו ועד אילנית ואלירז: החתונות של מלכות היופי

לכבוד ט"ו באב והחתונה של מלכת היופי במיל' רתם רבי שמתקיימת היום (מזל טוב!), חיפשנו טוב טוב ומצאנו כמה תמונות של המלכות מהיום המאושר שלהן. אז מי לבשה את השמלה הכי יפה?

עודכן:
גם ביום רגיל הן נראות נהדר, בכל זאת, מדובר בנשים הכי יפות בארץ. אבל עם שמלה לבנה הן עוד יותר נראות כמו נסיכות. אין כמו חג האהבה כדי להיזכר בחתונות הכי פוטוגניות.

גל גדות וירון ורסנו

התאריך החגיגי: 28.9.2008
לא כל יום מתחתנת וונדר וומן לעתיד. זה קרה בערב ראש השנה בשנת 2008, ארבע שנים בלבד אחרי שהפכה למלכת היופי של ישראל. המאורע המרגש התרחש במלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" בנוכחות מעל ל-500 אורחים. גל ענדה זוג עגילי פנינה ועל השיער הייתה לה סיכה, מהסוג שהספיק לחזור לאופנה (יכול להיות שהיא חזתה פה טרנד עתידי). זה רק אנחנו או שהם נראים כמו זוג תמים ומאוהב? אנחנו עד היום מאוהבים בהם.

7 צפייה בגלריה
ירון ורסנו וגל גדות בחתונתם
ירון ורסנו וגל גדות בחתונתם
מאוהבים. ירון ורסנו וגל גדות בחתונתם
(צילום: רפי דלויה)

סיון קליין וזיו קורן

התאריך החגיגי: 9.7.2015
שנתיים לפני האירוע המרגש, קליין היתה אמורה להינשא לגלעד קינן, אבל השניים ביטלו את החתונה, ואז היא פגשה את מי שהפך לבעלה – זיו קורן (לא הצלם, הפרסומאי). הם התחתנו בשנת 2015, באולם האירועים "טראסק" בנמל תל אביב. את החופה היפה, שנערכה מול השקיעה, ערך הרב יעקב איפרגן הידוע בכינויו "הרנטגן", והזוג המאושר היה בעננים.

7 צפייה בגלריה
סיון קליין וזיו קורן בחתונתם
סיון קליין וזיו קורן בחתונתם
התחתנו מול השקיעה. סיון קליין וזיו קורן
(צילום: ניר פקין)

לירן כוהנר וגיא גיאור

התאריך החגיגי: 17.9.15
הרבה לפני שהם הפכו להורים לשתי בנות שקיבלו את הגנים הבלונדיניים והפוטוגניים שלהם, מלכת היופי לשעבר ואיש העסקים נשבעו אמונים בשנת 2015, במרכז האירועים "לאגו" בראשון לציון, עיר הולדתה של כוהנר. החתונה, שנערכה בניצוחה של המפיקה אירית רחמים, כללה 1,500 אורחים מאושרים שנכחו באירוע, וביניהם גם החברה הטובה - גם היא מלכת יופי לשעבר – שביט ויזל.

7 צפייה בגלריה
לירן כוהנר וגיא גיאור בחתונתם
לירן כוהנר וגיא גיאור בחתונתם
1,500 אורחים. לירן כוהנר וגיא גיאור
(צילום: ענת מוסברג)

שביט ויזל ואוהד בן נון

התאריך החגיגי: 24.3.16
מלכת היופי לשעבר ואיש העסקים, קבעו את תאריך חתונתם בחג פורים, מה שהפך במהרה לחגיגת תחפושות אמיתית. המוזמנים שהגיעו למתחם האירועים "אלכסנדר" בעמק חפר, התבקשו להגיע בתחפושות, וגם שביט ואוהד בעצמם החליפו בשלב מסוים את בגדי החתן-כלה לתחפושת משלהם – אליס בארץ הפלאות (בהשראתה נוצר הקונספט לחתונה) והכובען המטורף. היה משוגע!

7 צפייה בגלריה
שביט ויזל ואוהד בן נון בחתונתם
שביט ויזל ואוהד בן נון בחתונתם
מסיבת תחפושות. אוהד בן נון ושביט ויזל
(צילום: יחצ)


מור ממן ופרנק אמסלם

התאריך החגיגי: 18.1.2018
איש העסקים פרנק אמסלם ומלכת היופי במיל' (שהספיקה גם להפוך בינתיים לאשת עסקים בעצמה), נישאו ממש בתחילת 2018 במתחם האירועים "ריי" בתל אביב. האירוע המושקע כלל אוכל של השף יונתן רושפלד, עוגת חתונה עם חמש קומות, ושמלה של המעצב אלון ליבנה. אחרי החתונה ממן ובעלה נקלעו למשבר, אבל היום הם יחד, מאושרים, ובהריון שני. שיהיה רק במזל!

7 צפייה בגלריה
מור ממן ופרנק אמסלם בחתונתם
מור ממן ופרנק אמסלם בחתונתם
חתונה מושקעת. מור ממן ופרנק אמסלם
(צילום: ענת מוסברג)

אילנית לוי ואלירז שדה

התאריך החגיגי: 20.12.2018
אמנם סיפור ההיכרות של אלירז ואילנית כולל את האחרונה בשמלת כלה, אבל האירוע האמיתי בחייהם של הזוג התרחש רק אחרי שבע וחצי שנים, ואחרי ציפייה ארוכה של כולנו. השניים נישאו בחתונה קסומה שהתקיימה בקיבוץ געש שבשרון. לוי צעדה לחופה עם ילדיה מנישואיה הקודמים, ליאם ואלין, והאורחים התבקשו להגיע לבושים בלבן. היום השניים נשואים באושר ומצפים לילדה משותפת ראשונה. מתרגשים!

7 צפייה בגלריה
אלירז שדה ואילנית לוי בחתונתם
אלירז שדה ואילנית לוי בחתונתם
שנים של ציפייה. אלירז שדה ואילנית לוי
(צילום: דביר כחלון)

פורסם לראשונה: 19:39, 22.07.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button