אין סיכוי שהייתם מזהים. אלמוג חדד כמועמדת בתחרות מלכת היופי ב-2014

מאיפה אלמוג חדד, הדיירת החדשה מ"האח הגדול", מוכרת לכם?

קארין עליה היא לא הדיירת היחידה בוגרת תחרות מלכת היופי, גם אלמוג ניסתה לזכות בכתר ב-2014. איך היא נראתה אז, וכיצד מצאה את עצמה בריאליטי אחרי שנים שלא חשפה את חייה האישיים?

פורסם:
ביום א' (31.1) נכנסו לבית ״האח הגדול״ דיירים חדשים, וביניהם אלמוג חדד שהשתתפה בתחרות מלכת היופי לשנת 2014. בבית כבר נמצאת דיירת ותיקה, קארין עליה, שגרפה את התואר הנחשק של מלכת היופי לשנת 2016. מעניין איך השתיים צפויות להסתדר והאם אחת מהן תהיה המנצחת הגדולה של הריאליטי. נצטרך לצפות ולגלות. בינתיים, הנה כמה עובדות על הדיירת החדשה:
אלמוג חדד נכנסת לבית "האח הגדול":

1. אלמוג (25) הגיעה לתחרות מלכת היופי בשנת 2014 כשהייתה בת 18 ולפני הגיוס שלה לצה״ל. היא הגיעה לשלב 20 המועמדות הסופיות. מי שקטפה את הכתר היא מור ממן, שמוכרת היום בעיקר בזכות מותג האיפור והטיפוח שבבעלותה. אלה לא השמות המוכרים היחידים שיצאו מהתחרות באותה שנה. מי שעוד התמודדו הן דורון מטלון שזכתה בתואר נערת ישראל, טיה גלילי, שאותה אתם בוודאי מכירים מ"המירוץ למיליון", עדן פז - אושיית רשת ומעצבת פנים, וסשה שטורוב, שנמצאת בזוגיות עם השחקן אושרי כהן.
2. אגב טיפוח, אמה ודודתה של אלמוג הן מעצבות שיער, כך שהיא מאוד מתחברת לעולם היופי. אמא שלה עודדה אותה להגיע לתחרות מלכת היופי משום שחשבה שזאת דרך טובה לחוות את התחום. אלמוג אמרה לעצמה שאם התחרות תמצא חן בעיניה היא תעסוק בדוגמנות. כשנשאלה מה החלום הגדולה שלה אמרה: "לפתוח סלון כלות ויופי ולהפוך לאשת עסקים מצליחה בתחום".
4 צפייה בגלריה
הפקת אופנה תחרות מלכת היופי 2014
הפקת אופנה תחרות מלכת היופי 2014
למרות היופי והגובה, עובדת בכלל כקצבית. אלמוג חדד במרכז בלבן
(צילום: איתן טל)
3. למרות היופי המרשים, הניסיון שלה בתחרות והגובה העצום שלה (1.78 ס״מ), אלמוג עובדת בכלל כקצבית. לאבא שלה יש קצבייה ואלמוג החליטה לעבוד איתו בעסק כדי להיות קרובה אליו. ומה עם תעשיית היופי והבידור? אנחנו מהמרים שהיא תחכה לה אחרי היציאה מבית האח הגדול.
4. היא מספרת שמאוד נהנתה במהלך התחרות (טוב, אפשר להבין – באותה תקופה הבנות זכו לטייל באיטליה (היא התחברה עם שאר המועמדות, והוגדרה כ"מגניבה וזורמת, שעושה מכל לימון לימונדה") נקווה בשבילה שזה ישחק לטובתה גם בבית האח.
4 צפייה בגלריה
סשה שטורוב אלמוג חדד עדן פז
סשה שטורוב אלמוג חדד עדן פז
"מגניבה וזורמת". אלמוג חדד (במרכז) עם סשה שטורוב ועדן פז בטיול מטעם תחרות מלכת היופי, 2014
(צילום: ששון משה)

5. אלמוג נולדה וגדלה בראשון לציון למשפחה חמה ומלוכדת. הייתה לה ילדות שמחה ומאושרת, אך הכל השתנה כשהייתה בת 13. הוריה התגרשו והיא חוותה את הגירושין כטראומה. היא הידרדרה מאוד בלימודים וסיימה את התיכון בקושי רב. אביה התחתן שוב ונולדו לו שלושה ילדים, והיא הרגישה בודדה. אלמוג אומרת כי זו הייתה התקופה הכי קשה שהייתה לה בחיים.
6. נכון להיום אלמוג רווקה, והקשר הרציני האחרון שלה הסתיים לפני שש שנים. היא אומרת שהיא לא מתכוונת להתפשר על זוגיות וחולמת למצוא את האחד שלה.
7. האם האחד הוא דייר האח הגדול, ג׳וזי זירה? בתעודת הזהות שלה ששודרה בכניסתה לבית, חשפה אלמוג שבעיניה ״ג׳וזי חתיך ברמות״. היא גם מודעת לכך שהיא בדיוק הטעם שלו - גבוהה, עם שיניים גדולות ושיער חלק. אז האם יתפתח רומן בין אלמוג לג׳וזי? אנחנו סקרנים.
4 צפייה בגלריה
לאשה מלכות היופי אלמוג חדד
לאשה מלכות היופי אלמוג חדד
האם גם בבית תהיה אחוות מלכות? עם מלכות היופי במיל' מור ממן וטיטי איינאו
(צילום: שוקה כהן)
8. אושר, אחיה של אלמוג (היא השנייה מבין שבעה אחים) כתב לה באינסטגרם: "אחות יפה שלי, מאחל לך לשמור על העקרונות והערכים שלך, להישאר מי שאת ואיך שאת כי ככה את הכי יפה. תמשיכי לכבוש את כולם עם החיוך שלך".
9. חשבון האינסטגרם שלה עמד על פחות מ-7,000 עוקבים ומאז כניסתה לבית ממשיך לטפס. מי שמנהלת את עמוד האינסטגרם של אלמוג בזמן שהייתה בבית האח הגדול היא חברתה הטובה ליאור אבקסיס. כיוון שאלמוג נכנסה היישר למשימת הבסיס הצבאי בתוכנית, חברתה ליאור פרסמה בסטורי תמונה שלהן מתקופת הצבא וכתבה: "אלמוג הסתדרה יפה מאוד בתנאי שטח אז אני בטוחה שהיא תסתדר עם משימת הצבא באח". רגע לפני הכניסה:
10. הכניסה לבית "האח הגדול" היא סוג של תפנית בחייה. עד היום לא נהגה לשתף ולחשוף את חייה. בתמונה הראשונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ב-2018 כתבה: "מי שמכיר אותי יודע שהמדיה, כל הבולשיט הזה ואני לא חברים טובים במיוחד. לשתף ולחלוק זאת לא אני". מאז החשבון אכן לא היה פעיל, עד לשנת 2020. עכשיו עם כניסתה לבית המצולם, לא רק שתחלוק ותשתף, אלא תעשה זאת מול כל המדינה.
11. בסרטון שצולם לפני כניסתה לבית האח הגדול ופורסם בזמן התוכנית היא פנתה לעוקביה: "בטח אתם בהלם, אה? גם אני ברמות. אני סופר מתרגשת. אני מצטערת שהסתרתי ולא יכולתי לספר. אני אוהבת אתכם ומקווה שתתמכו בי. אני יוצאת למסע מדהים". והוסיפה בחיוך: "סליחה אם אעשה פדיחות, זה הצד החזק שלי..."
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button