נועה כוכבא. הדרך אל הויזה קצרה

משימה אפשרית: הדרך של מלכת היופי לויזה לארה"ב

הזוכה בתחרות מיס יוניברס לשנת 2021 תזכה לבקר בארצות הברית, וכדי לפתוח את האפשרויות הרבות העומדות עבור מלכת היופי שלנו גילינו איך מוציאים ויזה לארה"ב כשזמן ההמתנה עומד על שנה

מוגש מטעם חברת מאסטר ויזה
מוגש מטעם חברת מאסטר ויזה
פורסם:
לאחר הזכייה בטקס מלכת היופי של שנת 2021 נועה כוכבא התחילה את ההכנות לקראת תחרות מיס יוניברס הבינלאומית השנתית שתיערך בישראל. כחלק מתנאי ההשתתפות בתחרות נדרשות המשתתפות להחזיק בוויזה תקפה לארה"ב, כידוע קשה מאוד למצוא תורים לשגרירות ארה"ב עבור הנפקת ויזה, אך תודות למאסטר ויזה, נועה הנפיקה ויזה בקלות ובמהירות.
3 צפייה בגלריה
נועה כוכבא
נועה כוכבא
נועה כוכבא קיבלה את הויזה הנחשקת
(צילום: אלבום פרטי )
שגרירות ארה"ב סגרה את שעריה בחודש מרץ 2020 והייתה סגורה לקבלת קהל במשך שנה שלמה, הדבר יצר עומסים חריגים בהמתנה לריאיונות בשגרירות, כעת זמן ההמתנה הממוצע עומד על כשנה. ובכל זאת המומחים של מאסטר ויזה הצליחו להוציא ויזה לנועה היקרה שתייצג אותנו בכבוד רב בתחרות מיס יוניברס.
3 צפייה בגלריה
נועה כוכבא
נועה כוכבא
חברת מאסטר ויזה תחסוך את ההמתנה האינסופית לויזה
(צילום:יח"צ )
חברת מאסטר ויזה היא החברה המובילה והוותיקה בתחום הוצאת ויזה לארה"ב. עם אלפי לקוחות מרוצים. בתקופת הקורונה חברת מאסטר ויזה פעלה למציאת ריאיונות ללקוחותיה במקביל לתקופה המאתגרת בה שגרירות ארה"ב לא קיבלה קהל. בזכות הניסיון רב השנים והמקצועיות, חברת מאסטר ויזה עומדת על 95% אחוזי הצלחה בהנפקת ויזה תיירות. תנו למומחים של מאסטר ויזה לעשות עבורכם את כל העבודה.

לפרטים נוספים:
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button