הרגע בו הכל התחיל. מימין: תהילה לוי, רתם רבי, קארין עליה

נפתחה ההרשמה לתחרות מלכת היופי 2021

חולמת להצטלם לקמפיינים, לככב על שערים, לייצג את ישראל בעולם או לנהל קריירה מצליחה כמו גל גדות, טיטי איינאו ואילנית לוי? הירשמי לתחרות ואולי תהיי מלכת היופי הבאה של ישראל

פורסם:
רגע לפני שמלכת היופי המכהנת תהילה לוי נוסעת לייצג אותנו בתחרות מיס יוניברס, נפתחת ההרשמה לתחרות מלכת היופי 2021.
אז מה הקריטריונים? אזרחית ישראלית, רווקה, בגילאי 18 עד 23 ובגובה 1.70 ומעלה. אם יש לכן את מה שדרוש, או אם אתם מכירים בנות כאלה (אולי החברה הטובה, האחות או השכנה?), זה הזמן לרשום אותן לתחרות ואולי אחת מהן תיבחר למלכת היופי הבאה של ישראל.


תחרות מלכת היופי הייתה נקודת הפתיחה לקריירה מצליחה עבור מלכות יופי רבות. אחת שאתם בטוח מכירים, גל גדות, שהגיעה לתחרות מלכת היופי כנערה צעירה מראש העין, והיום היא כובשת את פסגות הוליווד. אילנית לוי, שכמעט ויתרה על המיונים ברגע האחרון, והיום היא דוגמנית, מנחה ושחקנית מצליחה. ומור ממן, שסיפרה בכנות על מאבקיה במשקל, והיום היא בעלת מותג איפור מצליח משלה.
נושאות הכתר מנצלות את הבמה שניתנה להן לא רק כדי לקטוף קמפיינים, אלא גם כדי לעזור ולתרום לחברה, ולתת השראה לאחרים. סלע שרלין, הוכיחה שגם בנות יכולות להיות לוחמות ולעמוד על שלהן בדרך להצלחה. טיטי איינאו שהשתתפה במאבקה של העדה האתיופית ומובילה סמל של קבלה ושוויון, לירן כוהנר ורתם רבי השתמשו בחשבונות שלהן ברשתות החברתיות בתקופת הקורונה כדי לתמוך בעסקים ולתרום לנקקים. אילנית לוי ניצלה את הפלטפורמות שבידיה כדי לתמוך במאבק באלימות נגד נשים, ומלכת היופי הנוכחית תהילה לוי, שתורמת לחברה ופועלת כדי להעלות למודעות את היחס לאוטיסטים ובעלי הצרכים המיוחדים בישראל.
אם גם את חושבת שיש לך את מה שדרוש כדי להיות מלכת היופי הבאה של ישראל, לחצי כאן והירשמי לתחרות מלכת היופי 2021.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button