נועה עם ד"ר מוהד סעיד אל קנדי, שר לשעבר בממשלת דובאי (שני מימין) ויעקב אל אלי, מנהל ויועץ פרטי של שייח' (שני משמאל) (שמלה: שי שלום)

נועה כוכבא בהשקת ערוץ האופנה בדובאי: "הייתי בשוק כשקראו לי לבמה, לא ציפיתי לזה"

מלכת היופי נועה כוכבא, לא עוצרת לרגע. במיוחד אם מדובר בניצול מושכל של הכתר עבור מטרות טובות. הפעם, המחשבה על הזולת ורוח הנתינה הובילו אותה עד המדבריות של דובאי - שם השתתפה באירוע השקת ערוץ האופנה המקומי ואפילו קיבלה פרס מיוחד

הדס משה
עודכן:
בואי נתחיל מההתחלה, למה טסת?
"הוזמנתי לאירוע מיוחד להשקת ערוץ האופנה החדש של דובאי, בטלוויזיה שלהם. זה היה אירוע כל כך יפה, היו הרבה סלבס מקומיים ודמויות מפתח מדובאי. אחרי הקוקטייליים והמינגלינג החלו לעלות תצוגות אופנה של מעצבים מקומיים. הכל היה מאוד מגוון, הרבה סגנונות שמעניין לצפות בהם".
ומה קורה אחרי התצוגות?
"הייתה ארוחת ערב מטורפת. ותוך כדי האוכל ניגש אליי המעצב וואליד אטאלה וביקש ממני לדגמן דגם ספציפי שלו בתצוגה שאמורה לסגור את האירוע".
וואו, הכי מחמיא
"לגמרי. הייתי בהלם ואז הבנתי שזה לא הכל. פתאום קראו לי לבמה כדי להביא לי אות הוקרה על ההשתפות שלי באירוע. הייתי בשוק כשקראו לי לבמה, מאוד הופעתי והכי לא ציפיתי לזה".
3 צפייה בגלריה
נועה כוכבא בדובאי
נועה כוכבא בדובאי
פשוט מלכה
(צילום: אלבום פרטי)
אני מניחה שלא היה לך נאום מוכן בכיס
"לא!" (היא צוחקת), "לא היה לי מושג שזה הולך לקרות. פשוט אמרתי את האמת. כמה זו זכות להיות שם וכמה אני מופתעת. וכמובן הודיתי לכולם מכל הלב".
ומה קרה אחרי?
"הלכתי להתארגן לתצוגה, היה ממש כיף לצעוד על המסלול".
זה לא מלחיץ לצעוד בתצוגת אופנה בלי חזרות ומדידות?
"במקרה הזה לא כל כך נלחצתי. כל האווירה ה ייתה מאוד נעימה ומחבקת אז לא הייתה לי סיבה לחשוש. הרגשתי מאוד רצויה ושכולם שמחים שאני שםגם הייתה התלהבות לראות אותי על המסלול, במיוחד בגלל שאני מישראל ושהקדשתי מזמני להגיע ולקחת חלק".
3 צפייה בגלריה
נועה כוכבא בדובאי
נועה כוכבא בדובאי
"הרגשתי מאוד רצויה", נועה כוכבא
(צילום: אלבום פרטי)
איך זה לייצג את ישראל באירוע כזה?
"ממש התרגשתי לייצג את המדינה שלי באירוע כזה. בין כל התארים שמגיעים עם התפקיד שלי, אני מצליחה לחבר את ישראל לעולמות של אופנה וזה מגניב".
הספקת גם לטייל קצת?
"כן, אבל נשארתי עם טעם של עוד. הייתי שם רק שלושה ימים וחוץ מהנוכחות באירוע יצא לי לטייל בגן הפרחים של דובאי. זה מקום מהמם עם מלא פסלים מפרחים. יש שם גם שוק מאוד גדול ובשניה שאמרתי שאני מישראל כל המוכרים פטפטו איתי בעברית. הרגשתי מאוד נינוחה והתרשמתי שמאוד אוהבים את ישראל והתיירים הישראלים".
פורסם לראשונה: 15:04, 13.04.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button