מלכת היופי נועה כוכבא (מימין) ונערת ישראל ירין בוזגלו (משמאל) מתנדבות בארגון לתת

מלכת היופי ונערת ישראל במבצע איסוף מזון לחג הפסח: "כיף לפגוש את הישראלי היפה"

מלכת היופי נועה כוכבא ונערת ישראל ירין בוזגלו הצטרפו לארגון לתת במבצע לאיסוף ארוחות לפסח, וחזרו נרגשות מהירתמות של ישראלים רבים למטרה החשובה

הדס משה
עודכן:
התנדבות למען הקהילה היא חלק בלתי נפרד מעבודתן של מלכת היופי ונערת ישראל, ובכל פעם מחדש מוכיחות נועה כוכבא וירין בוזגלו נושאות הכתרים הנוכחיות, שבשבילן זו לא סתם קלישאה. בכל אפשרות שיש הן בוחרות להתייצב, לעזור ולסייע.
לקראת חג הפסח חברו השתיים בשנית לארגון לתת. אלא שהפעם, במקום להתייצב במרכז הלוגיסטי של הארגון, הן הגיעו לאחת מרשתות השיווק בחולון במטרה לגייס מוצרי מזון למשפחות וקשישים נזקקים. "כל פעם מחדש כיף לפגוש את הישראלי היפה", מצהירה כוכבא.
לתת עם הלב והנשמה
ארגון לתת מסייע מדי חודש ל-80,000 משפחות, ולניצולי שואה, בעזרת 26,000 מתנדבים שאוספים ומחלקים מוצרי מזון לאלו הזקוקים לכך. היעד של הארגון לחג הוא לסייע לכ-200,000 משפחות וקשישים. "לנו זה נראה מובן מאליו כשאנחנו צריכים משהו, ללכת לסופרמרקט ופשוט לקנות, אבל יש אנשים שלא יכולים לעשות את זה, וזה בלתי נתפס. קשה לקבל את זה, ואני ממש שמחה שאני יכולה לעשות משהו כדי טיפה לשנות את זה", אומרת כוכבא.

2 צפייה בגלריה
נערת ישראל (מימין) ירין בוזגלו ומלכת היופי נועה כוכבא נותנות כתף במבצע חלוקת ארוחות לנזקקים של ארגון לתת
נערת ישראל (מימין) ירין בוזגלו ומלכת היופי נועה כוכבא נותנות כתף במבצע חלוקת ארוחות לנזקקים של ארגון לתת
נערת ישראל (מימין) ירין בוזגלו ומלכת היופי נועה כוכבא נותנות כתף במבצע חלוקת ארוחות לנזקקים של ארגון לתת
(צילום: יובל חן)

ספרי איך הלך היום?
"הסתובבנו בסופרמרקט עם עגלה מלאה במוצרים בסיסיים והצענו אנשים לקחת מוצר אחד, לשלם עליו ולהעביר אותו לתרומה. אנשים שאלו מה הכי יעזור וחיפשו איך לעזור בצורה המיטבית. היה מדהים לראות את ההתגייסות של אנשים למטרה כל כך חשובה. במיוחד בתקופה כזאת שאווירת החג נפגשת עם ימים כואבים ומפחדים, נעים לראות שאנשים לא איבדו את רוח הנדיבות ואת הרצון לתת יד למי שצריך".
איך אנשים הגיבו כשגילו שמלכת היופי ונערת ישראל מסתובבות בסופרמרקט?
כוכבא: "רציתי להתחבר לחוויה בצורה אותנטית ולראות איך אנשים מגיבים גם כשזה לא מישהו מוכר, אז לא אמרנו לכולם מי אנחנו. שמחתי לראות הירתמות מדהימה, גם אם זה לא אדם מוכר. אבל היה כיף גם לשמוע פידבקים חיוביים ממי שכן זיהה ולראות שזה משמח אנשים לראות אותנו לוקחות חלק במבצע חשוב כזה, ונותן דוגמה לעשות כך גם".

לתרומת ארוחות חג כנסו לאתר לתת: www.latet.org.il או 6833 *
פורסם לראשונה: 16:47, 11.04.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button