נבחרת התחרות ביום סדנאות

המועמדות בתחרות מלכת היופי פותחות את הלב וחושפות סיפורים מרגשים

המועמדות בתחרות מלכת היופי נפגשו ליום שלם של העצמה אישית, סדנאות סטיילינג ואיפור. כשהקואוצ'רית רותם חג'ג' סיפרה על ההתמודדות שלה עם שוני גופני, רבות מהן הרגישו ביטחון לשתף בסיפורים הפרטיים שלהן, ובתהליך שעברו לאורך התחרות

עודכן:
טקס ההכתרה של מלכת היופי לשנת 2021 יחול ביום ראשון הקרוב, הטקס יתקיים בשעה 20:00 בשידור חי מאולפן ynet ויכלול את המועמדות שנבחרו בקפידה מכל רחבי הארץ. על ההנחיה אחראית הדוגמנית, השחקנית ומנחת הטלוויזיה ריף נאמן, ובמהלך הטקס תתקיים הופעת אורחת של לא אחרת מאשר הזמרת, הרקדנית והשחקנית נועה קירל. ימים ספורים לפני שהנבחרת של מלכת היופי עולה על המסלול, הן התקבצו ליום שכולו השראה במשרדי WEWORK שבבנין טואה. הבוקר התחיל בהרצאת מוטיבציה של רותם חג'ג', המשיך בסדנת סטיילינג עם הסטייליסטית ליאת אשורי וקינח בסדנת איפור של המאפרת ומלכת היופי לשעבר, רוית אסף. במתח בו המתמודדות שרויות לקראת ההכרזה, היום הזה היה הפסקה מרעננת, וכולן יצאו ממנו ספוגות השראה ומוטיבציה לתת פוש אחרון לפני הסוף.

4 צפייה בגלריה
הנבחרת חושפת סיפורים אישיים
הנבחרת חושפת סיפורים אישיים
המועמדות עם ליאת אשורי
(צילום: יריב כץ)
רותם חג'ג', בת 33, קואוצ'רית מצליחה ונשואה לאיל הנדל"ן , צחי חג'ג', כיכבה על שער "לאשה" לא מזמן. כעת היא סיפרה לבנות על ההתמודדות שלה עם שוני. חג'ג' נולדה עם שלוש אצבעות ברגל, בעקבות זאת שנים התמודדה עם חוסר ביטחון עד שהצליחה להפוך את הייחוד הזה לכוח ולהרצאות שנותנות השראה לנשים אחרות.
רותם חג'ג': "התרשמתי מאוד מהסיפורים של הבנות והפתיחות שלהן, יש נשים שרק אחרי 15 שנה בקריירה שלהן נפתחות ומספרות את הסיפור שלהן"
אחרי שסיפרה את סיפורה נתנה חג'ג' לשאר הבנות מקום בטוח להיפתח ולהיחשף. במועמדת גאיה צעירי ההרצאה נגעה במיוחד, כיוון שגם היא מתמודדת עם מום ברגלה, עם כף רגל אחת הגדולה כמעט פי שתיים מהשנייה. "כל החיים הייתי בחרדות והסתרתי את זה. רותם סיפרה בהרצאה שכשהיא הלכה לים, חברה הייתה מחכה לה עם מגבת וקרוקס ליד המים כדי שלא יראו את הרגל, וזה בדיוק הסיפור שלי, הייתי תמיד מגיעה לפני כולם ונכנסת למים כדי שלא יראו", מספרת צעירי. "מאז שאני בתחרות הביטחון שלי עלה, הבנתי שזה בכלל לא עניין, פתאום לא אכפת לי, ואני הולכת עם עקבים וכפכפים. עברתי תהליך מדהים, התחרות הייתה מתנה עבורי".
היו לך חששות שזה ישפיע על הקבלה שלך לתחרות?
"ברור, פחדתי בהתחלה שזה יהווה בעיה ואני לא אתקבל. פחדתי שיצחקו עלי ושזה יהיה כמו בבית הספר, כשהילדים צחקו עלי וקראו לי 'ביגפוט'. בבת המצווה שלי הייתי עם סניקרס כשכל שאר הבנות היו עם נעלי בובה וזה היה רגע שהיה לי קשה. גם בן זוג לא היה לי עד גיל מאוחר כי התביישתי ברגל שלי. בתחרות גרמו לי להבין שדווקא זו החוזקה שלי. פתאום מיום ליום בתחרות עלה לי הביטחון והרגשתי שאני רוצה לשתף ולהראות. כי אם לא אספר ולא אשתף אמשיך לפחד מזה"."שמעתי על גאיה כשהתראיינתי לשער ב'לאשה' לא מזמן, וראיתי שהיא עוברת תהליך יפה. אמרתי לה שההגעה שלה לתחרות מעידה המון וזה כוח אדיר", מוסיפה חג'ג'.

4 צפייה בגלריה
הנבחרת עם רוית אסף
הנבחרת עם רוית אסף
הנבחרת עם רוית אסף
(צילום: יריב כץ)
איך התרשמת מהבנות?
"התרשמתי מאוד מהסיפורים של הבנות והפתיחות שלהן, יש נשים שרק אחרי 15 שנה בקריירה שלהן נפתחות ומספרות את הסיפור שלהן".

רגעים של אמת

בעקבות צעירי וחג'ג', גם בנות נוספות נפתחו ושיתפו בסיפוריהן האישיים. נועה פרץ שיתפה בכך שבתקופת הקורונה עברה לגור אצל אמה: "אני מבינה שזו הסיטואציה, אין לי מה לבכות, אני מנסה להתמקד בטוב. תמיד היינו קרובות, אבל הפכנו להרבה יותר קרובות", סיפרה.
ירין לוי שיתפה שהיא שמחה שהיא מצליחה להגשים את החלומות שלה וזה ממש לא מובן מאליו מבחינתה, "כי כשהייתי ילדה הייתה לי אפילפסיה, הייתי הרבה בבתי חולים ודיברתי עם הרבה ילדים שרוצים לעשות דברים אבל לא יכולים בגלל המחלה, אפשר להבין, לשלוח ילד עם אפילפסיה לחוג זה מאוד מורכב ומוסכן. היה לי מזל שההורים שלי תמכו בי כשרציתי להתחיל להתאמן בגלגליות והיו איתי והלכו איתי לאימונים ונתנו לי להגיע עם זה רחוק".
ניקול רכמן סיפרה שכשהייתה בת חמש וחצי אביה עזב את הבית והיא נאלצה לטפל באחותה הקטנה כי אמה נאלצה לעבוד שעות נוספות כדי לפרנס אותן. "זה קשה, אבל זה גם הפך אותי לעצמאית ובוגרת מאוד", שיתפה. ונועה כוכבא סיפרה על כך שבנעוריה סבלה ממחלה המטולוגית והייתה מאושפזת לסירוגין במשך שנה וחצי, "כשהייתי בת 14 התחילו להופיע לי סימנים כחולים בכל הגוף, אף תרופה לא עזרה, ויצאתי ונכנסתי לאשפוזים כל הזמן. רופא סיפר לנו על תרופה שאינה בסל, וכל בקבוק עולה 65,000 שקל. אמא שלי ממש נלחמה כדי להשיג את התרופה והצליחה. בעקבות מה שעברתי אני רוצה להיות רופאה".

4 צפייה בגלריה
הקואצ'רית רותם חג'ג' עם המועמדת גאיה צעירי
הקואצ'רית רותם חג'ג' עם המועמדת גאיה צעירי
הקואצ'רית רותם חג'ג' עם המועמדת גאיה צעירי
(צילום: יריב כץ)
בת אל אקלה סיפרה שהיא מתמודדת עם חוסר ביטחון ובמהלך התחרות היא הבינה שיש לה הרבה יותר ביטחון עצמי ממה שהיא חושבת, "תמיד הייתי ילדה ביישנית, זה שאני בתחרות זה ממש עוזר לי לעבוד על זה. אין לי כל כך ניסיון בלעמוד מול מצלמה ופחדתי שאהיה פחות טובה משאר הבנות. אבל הצלחתי להתגבר והבנתי שהכל בסדר ואפשר לנסות דברים חדשים. עצם זה שהגעתי לאודישנים זה ניצחון בשבילי". ירין בוזגלו, סיפרה שבהתחלה היא קצת נבהלה, אחרי שאחיה המפורסם לירן דנינו סיפר לה גם על הדברים הפחות יפים שעולם הזוהר מביא איתו: "הוא ממש תומך בי, לקחתי ממנו השראה להיכנס לעולם הזה, הוא גם מייעץ לי הרבה. הוא בחיים לא אמר לי שלא כדאי לי, אבל כן הזהיר אותי מדברים שיכולים לקרות".

האיפור והסטיילינג הנכון

לאחר שנפתחו אחת בפני השנייה, הנבחרת ניפגשה עם הסטייליסטית של תעשיית הבידור, ליאת אשורי, שלימדה את רזי המקצוע החל מהתאמת צבעים למלתחה האישית של כל מועמדת, הגזרות הנכונות והמחמיאות והדרך הנכונה להתלבש בעונות השנה. אשורי נתנה את הטון אודות השמירה על הסטייל האישי והטרנדים החמים שהולכים לכבוש את המלתחות השוות ביותר, ולבסוף הן פגשו את הדוגמנית ומלכת היופי של שנת 1992, רוית אסף. בבעלותה של רוית בית ספר מקצועי לאיפור, ועל כן הגיעה ללמד את המועמדות איך להבליט את תווי הפנים הייחודיים שלהן, עם גווני צלליות והשפתונים והטכניקות המתאימות עבור האיפור הנכון לעונת הסתיו החורפית. כעת כשהנבחרת אספה את כל הכלים הנכונים כדי להתכונן לתחרות המרגשת של חייהן, נותר להן להכין את הקרקע עבור התואר הנחשק - מלכת היופי של שנת 2021.
פורסם לראשונה: 16:07, 17.10.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button