שתף קטע נבחר

ריגשה מיליונים: הנכדה היהודייה של טראמפ שרה בסינית

איוונקה טראמפ העלתה לרשת סרטון של בתה בת החמש, ארבלה, שרה במנדרינית לכבוד השנה הסינית החדשה. יותר מ-18 מיליון סינים צפו בסרטון והתלהבו, אך היו שמתחו ביקורת על הנשיא האמריקני שלא טרח לברך בעצמו

 

 

בזמן שהיחסים עם רוסיה של ולדימיר פוטין מתחממים, נראה שבבית הלבן מחפשים את הנוסחה להתקרבות גם למעצמה הקומוניסטית הגדולה, ואולי הפתרון הוא סרטון ויראלי בכיכובה של נכדתו של נשיא ארצות הברית : איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, העלתה לרשת סרטון וידאו של בתה בת החמש שרה שיר במנדרינית ובובת דרקון אדום בידיה לכבוד השנה הסינית החדשה, שנת התרנגול.

 

עוד סיפורים מעניינים מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

 

איוונקה פרסמה את הסרטון בכיכוב בתה, ארבלה קושנר, לאחר ביקור מפתיע של השתיים בשגרירות סין בוושינגטון. בתו של הנשיא האמריקני ונכדתו בירכו את עובדי הנציגות הסינית בברכת שנה טובה וארבלה שיחקה עם בובה סינית מסורתית שקיבלה.

 

ארבלה קושנר ובובת הדרקון האדום ()
ארבלה קושנר ובובת הדרקון האדום

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

ארבלה החלה ללמוד מנדרינית מגיל 18 חודשים ומרגע פרסום הסרטון בכיכובה בחשבון האינסטגרם של אמהּ ביום חמישי, צפו בו בסין בלבד יותר מ-18 מיליון פעם דרך הרשת החברתית הסינית "ווייבו".

 

זו השנה השלישית ברציפות שאיוונקה טראמפ מעלה לרשת סרטון של בתה שרה שיר לכבוד השנה הסינית החדשה. יתר על כן, בנובמבר 2016 ריגשה ארבלה קושנר את הסינים כשדקלמה שיר סיני עתיק.

 

בזמן שאיוונקה ובתה זכו לשבחים בתקשורת הסינית וכן ברשתות החברתיות, הנשיא האמריקני ספג ביקורת משום שלא בירך בעצמו את הסינים לרגל השנה החדשה שלהם. העיתון הסיני "גלובל טיימס" ציין שקודמיו של טראמפ בתפקיד - ביל קלינטון, ג'ורג' בוש הבן וברק אובמה - "כולם פרסמו ברכה לרגל השנה החדשה לאסייתים שחוגגים אותה". "כמה גולשים סינים חשו שטראמפ מתנהג אליהם בחוסר כבוד כשלא שלח להם ברכה", כתב העיתון הסיני.

 

במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות האשים טראמפ את סין בתמרון ערך המטבע שלה כדי להשיג יתרון על ארה"ב במסחר, ואיים להטיל מכס של 45 אחוזים על ייבוא מסין. הוא גם מתח ביקורת על בניית הכוחות של הצבא הסיני בים סין הדרומי, והאשים את בייג'ינג שהיא עושה מעט מדי בהפעלת לחץ על שכנתה צפון קוריאה בגין תוכניתה הגרעינית ושיגורי הטילים האחרונים שלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
החלה ללמוד מנדרינית מגיל 18 חודשים. ארבלה קושנר
מומלצים