שתף קטע נבחר

חשד: אישה נרצחה בבאר שבע

אישה כבת 50 נדקרה למוות בדירה ברחוב אלכסנדר ינאי בבאר שבע. המשטרה עצרה את בן זוגה בחשד לרצח. בשדרות דווח על אישה ללא רוח חיים, אך במשטרה אמרו הבוקר כי לעת עתה, הממצאים הראשוניים טרם ביססו את החשד לפלילים. מכרה של האישה, בן 61, נעצר לחקירה

 

 

 

אישה כבת 50 נדקרה למוות הלילה (ג') בבאר שבע. אישה נוספת נמצאה ללא רוח חיים בשדרות, אך מהמשטרה נמסר הבוקר כי הממצאים הראשוניים לא ביססו חשד לפלילים.

 

בסביבות השעה 01:00 דווח על אישה כבת 50 שעליה סימני דקירה ברחוב אלכסנדר ינאי בבאר שבע. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה בזירה. המשטרה עצרה את בן זוגה של האישה בחשד לביצוע המעשה. 

 

פראמדיק מד"א יונתן פופקין, וחובש בכיר במד"א מיכאל וולינסקי אמרו: "כשהגענו למקום ראינו באחד החדרים אשה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק כשעליה סימני אלימות. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי וביצענו בדיקות רפואיות. מאחר והיא הייתה ללא סימני חיים נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

 

זירת הרצח בבאר שבע (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
זירת הרצח בבאר שבע(צילום: הרצל יוסף)
 (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
(צילום: הרצל יוסף)

 (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
(צילום: הרצל יוסף)

 (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
(צילום: הרצל יוסף)


לקראת חצות דווח למשטרה על אישה בת 52 שמתה בדירה ברחוב חגי בשדרות. המשטרה עצרה לחקירה מכר של האישה בן 61. ניידת זיהוי פלילי הוזעקה למקום וחוקרי המשטרה בודקים את נסיבות המקרה. מהמשטרה נמסר כי "לעת עתה, ממצאי החקירה הראשוניים טרם אוששו את החשד לפלילים. לאחר בדיקתם הראשונית של צוות מעבדת הזיהוי הפלילי שבחנו את הזירה תוך איסוף ממצאים פורנזיים, הועברה גופתה של המנוחה אל המכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לקבל חוות דעת שתקבע את סיבת מותה".

 

עוד אמרו כי "כוחות המשטרה שהגיעו הלילה לביתה, עצרו את מכרה שנכח במקום ודיווח לדיירים הסמוכים על גופת המנוחה. החשוד, 61, הועבר לחקירה במשטרה ושם מסר גרסתו לאירוע. בסיום חקירתו החשוד נכלא והחקירה נמשכת". 

זירת הרצח בשדרות (צילום: בראל אפרים) (צילום: בראל אפרים)
זירת הרצח בשדרות(צילום: בראל אפרים)

 (צילום: בראל אפרים) (צילום: בראל אפרים)
(צילום: בראל אפרים)
 

פרמאדיק מד"א משה מור סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בדירה אישה מוטלת כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי וביצענו בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

 

בכך עלה מספר הנשים שנרצחו מתחילת השנה ל-17. לפי נתוני מדד ויצו לאלימות כלפי נשים, בעשור האחרון נרצחו 185 נשים על ידי בני זוגן או על ידי בן משפחה. כבר בספטמבר 2014 הוקם צוות ממשלתי לטיפול ב"תופעת האלימות בתוך המשפחה", אולם המלצותיו שהוגשו כבר לפני שנה טרם אומצו על אף שתוקצבו על ידי הממשלה.

 

בחודש שעבר נרצחו 4 נשים, בהן דליה ברוך, שעל פי החשד בעלה חנק אותה למוות בבית מלון ואז ניסה להתאבד, אודליה בכר בת ה-20 שנמצאה ללא רוח חיים לצד בן זוגה בבית מלון באילת, מיה גורן, בת 41 שבן זוגה חשוד ברצח, והנרייט קרא בת ה-17 מרמלה, קרובת משפחתו של שופט העליון ג'ורג' קרא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
זירת הרצח בבאר שבע
צילום: הרצל יוסף
מומלצים