שתף קטע נבחר

שחקנית הפורנו תובעת את עורך דינו של טראמפ על הוצאת דיבה

עורך דינה של סטפני קליפורד טוען כי הכחשתו של כהן שהיו יחסים בינה לבין טראמפ מהווה דיבה מכיוון שמשתמע מכך שהיא שקרנית

 

 

שחקנית הפורנו סטפני קליפורד, שהתפרסמה תחת שם הבמה "סטורמי דניאלס", הגישה הלילה (יום ג') תביעת דיבה נגד מייקל כהן, עורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. התביעה הוגשה על ידי עורך דינה של קליפורד, מייקל אבנטי, יממה לאחר שידור הריאיון עמה בתוכנית "60 דקות".

 

סטורמי דניאלס בריאיון ל-
ממשיכה במאבק נגד טראמפ ועורך דינו. סטורמי דניאלס בריאיון ל"60 דקות"(צילום: AP)
 

התביעה נגד מייקל היא עוד שלב במאבק המשפטי של קליפורד נגד כהן, טראמפ והחברה שכהן הקים כדי להעביר לי את "דמי השתיקה" לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית. כהן דחה את טענותיה של קליפורד כלפיו, אך הודה כי אכן שילם לה את הסכום, 130 אלף דולר. קליפורד טוענת שהכחשותיו של כהן בכל הנוגע לטענותיה מהוות לשון הרע. "מהכחשתו של מר כהן נובע כי הגברת קליפורד שקרנית", נכתב בתביעה, "מר כהן אמר את הדברים למרות שידע שהם שקריים או שפקפק באמיתות הצהרתו".

 

בתדרוך לכתבים, סגן דובר הבית הלבן ראג' שאה אמר כי "הנשיא לא מאמין כי אף אחת מטענותיה של הגברת דניאלס בריאיון היו מדויקות". כשנשאל האם הנשיא טראמפ מאמין כי אדם איים על דניאלס כדי שלא תספר על היחסים ביניהם, אמר שאה: "לא, הוא לא מאמין לכך. אין שום דבר שיאשר את טענתה".

"אמר דברים למרות שידע שהם שקריים". עורך הדין מייקל כהן (צילום: AP) (צילום: AP)
"אמר דברים למרות שידע שהם שקריים". עורך הדין מייקל כהן(צילום: AP)
 

תביעתה של קליפורד מתייחסת להצהרתו של כהן מהחודש הקודם שבה סיפר, בין השאר, כי שילם מכספו האישי את 130 אלף הדולרים במסגרת הסכם הסודיות עמה. "לטראמפ, לארגונו או למנהלי קמפיין הבחירות לא היה קשר להעברת הכסף", הבהיר כהן בהודעתו והוסיף: "איש לא דחק בי לעשות כן".

 

כהן אמר בנוסף: "שוב, הנשיא טראמפ מכחיש בתוקף כל התרחשות כזו או אחרת עם הגברת. זו כבר הפעם השנייה שאתם מעלים טענות מוזרות נגד מרשי. אתם מנסים להנחיל את הנרטיב השגוי הזה כבר יותר משנה - נרטיב שהוכחש באופן עקבי על ידי כל הגורמים המעורבים לפחות מאז 2011".

 

קליפורד טענה בריאיון ל"60 דקות" כי לפני שבע שנים איים עליה גבר אלמוני בנוכחות בתה על מנת שתשמור על שתיקתה בעניין הרומן עם טראמפ. "הייתי בדרך לשיעור התעמלות עם בתי", סיפרה קליפורד למראיין אנדרסון קופר. "ניגש אליי בחור ואמר לי: 'הניחי לטראמפ. תשכחי מהסיפור'".

 

אלא שאז, לדבריה, התבונן הגבר על בתה ואמר: "איזו ילדה יפה. כמה מצער זה יהיה אם משהו יקרה לאמא שלה" - ועזב את המקום. "הייתי מזועזעת. אני זוכרת שבמשך כל השיעור הידיים שלי רעדו ופחדתי להפיל אותה".

 

קליפורד אמרה כי מאותו היום לא נתקלה באותו גבר בשנית, אך אם זה היה קורה - היא הייתה מזהה אותו במקום. קופר שאל את קליפורד אם היא שקלה לגשת לתחנת המשטרה בעקבות המקרה. היא ענתה בשלילה והסבירה כי פחדה לעשות זאת.

 

דניאלס חזרה על טענתה בריאיון והתעקשה כי בינה לבין הנשיא היה מפגש אינטימי אחד - אך הוא שמר עמה על קשר והשניים אף נפגשנו באירועים נוספים. קליפורד אמרה כי מעולם לא נמשכה לטראמפ - שהיה באותו זמן בן 60, והיא בת 27.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages, EPA
סטורמי דניאלס ודונלד טראמפ
צילום: gettyimages, EPA
מומלצים