שתף קטע נבחר

המבקר לנתניהו: התייחס לטענות משפחתו של הדר גולדין

בהודעת המבקר נכתב כי הוא נפגש לאחרונה עם בני משפחת גולדין וקיבל מהם מסמך בנוגע לטיפול בהשבת סגן הדר גולדין לישראל. המבקר ביקש את התייחסותו של ראש הממשלה בהקדם

מבקר המדינה השופט (בדימוס) יוסף חיים שפירא נועד באחרונה עם בני משפחת גולדין, ואף קיבל מהם מסמך מפורט בנוגע לדרך הטיפול של מדינת ישראל בהשבת סגן הדר גולדין לישראל, שגופתו נמצאת בידי חמאס מאז מבצע "צוק איתן" בקיץ 2014.

 

הוריו של הדר גולדין בבית המשפט העליון (צילום: עמית שאבי) (צילום: עמית שאבי)
הוריו של הדר גולדין בבית המשפט העליון(צילום: עמית שאבי)

 

בעקבות הפגישה, פנה מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור במכתב אל ראש הממשלה בנימין נתניהו על-מנת לקבל את התייחסותו לטענותיה של משפחת גולדין. בהודעת המבקר נכתב כי המבקר ביקש את ההתייחסות "קודם שישקול את אופן טיפול משרד מבקר המדינה בנושא. המבקר מבקש את התייחסותו של ראש הממשלה בהקדם".

 

ממשרד המבקר נמסר כי מכתבו של מבקר המדינה נשלח גם אל שר הביטחון אביגדור ליברמן.

 

הדר גולדין ואורון שאול מוחזקים בידי חמאס מאז מבצע צוק איתן בקיץ 2014. בממשלה הבטיחו למשפחותיהם כי נעשים כל המאמצים להשיבם, אך הדברים לא יוצאים אל הפועל. בחודש פברואר פנתה אמו של הדר, לאה גולדין, לנתניהו מכתב פתוח, שבו נכתב בין היתר: "כל מי ששותק על עוולה הוא שותף לעוולה, ולא חשוב איזה גודל כיפה יש לו על הראש או כיסוי ראש אחר. אני לא שלחתי את הדר לעזה. ביבי, בנט, ליברמן ובוגי וכל הממשלה שלחו את הדר ועוד הרבה חיילים להציל את מדינת ישראל מירי הטילים וממנהרות הטרור. למה אני והמשפחה שלי צריכים להילחם במדינה כדי להשיב את הדר משדה הקרב? כולם שותקים וכולם שותפים לעוולה של הפקרת החיילים, בלי קשר למפלגה, גזע, מין ודת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
הוריו של הדר גולדין
צילום: מוטי קמחי
מומלצים