שתף קטע נבחר

תמונות ראשונות של אבו מאזן בבית החולים: "מצבו משתפר"

בתיעוד ראשון של הנשיא הפלסטיני מאשפוזו ברמאללה הוא נראה מסתובב במסדרונות מחוייך, מבלי שהוא נזקק לתמיכה כלשהי. רופאו מסר כי הוא סבל מדלקת ריאות וצפוי להשתחרר מבית החולים תוך יומיים

  

 

רופאו של הנשיא הפלסטיני אבו מאזן, שמאושפז בבית החולים ברמאללה כבר יומיים, עדכן הלילה (ג') כי "מצבו הרפואי הולך ומשתפר". לדבריו הוא סבל מדלקת ריאות ונמצא בטיפול תרופתי. הרופא הוסיף כי הצפי הוא שאבו מאזן ישוחרר מבית החולים תוך יומיים.

 

בתיעוד ראשון של אבו מאזן מבית החולים, שפורסם הלילה, הוא נראה מסתובב במסדרונות מבלי שהוא נזקק לתמיכה כלשהי, לבוש חלוק ומחייך. בתמונה אחרת הוא נראה יושב לקרוא עיתון לצידם של שני בניו, יאסר עבאס וטארק.

אבו מאזן בבית החולים ברמאללה (צילום: רויטרס)
"מצבו הולך ומשתפר". אבו מאזן בבית חולים ברמאללה(צילום: רויטרס)

אבו מאזן בבית החולים ברמאללה (צילום: רויטרס)
קורא עיתון לצד שני בניו. אבו מאזן באשפוז(צילום: רויטרס)

חבר הכנסת אחמד טיבי ביקר מוקדם יותר את אבו מאזן בבית החולים. טיבי כתב בחשבון הטוויטר שלו כי אבו מאזן מטופל בעזרת אנטיביוטיקה וכי חל שיפור רב במצבו. טיבי כתב: "התהלכתי איתו בפרוזדור ושוחחנו על נושאים מדיניים שונים. מעריך שישהה בבית החולים עוד כמה ימים".

 

מקור בסביבתו של הנשיא הפלסטיני אמר אתמול אחר הצהריים ל-ynet כי "היה עליו עומס כבד בשבועיים האחרונים עקב סבב הביקורים באמריקה הלטינית והטיסה חזרה הביתה, שלאחריה הוא עבר את הניתוח באוזנו".

 

אבו מאזן פונה לבית חולים ברמאללה ביום ראשון. זו הייתה הפעם השנייה בתוך יממה שהנשיא הפלסטיני מפונה לטיפול בבית חולים. מלשכתו נמסר כי הוא הגיע לבית החולים כדי להשלים את הבדיקות הרפואיות לאחר הניתוח שעבר באוזנו בשבוע שעבר. בהודעה צוטט מנהל בית החולים שאמר כי תוצאות הבדיקות "טובות" וכי מצבו הבריאותי של אבו מאזן "מניח את הדעת".

 

בכיר פלסטיני אמר לאחר האשפוז: "אבו מאזן שב לבית החולים בשל עלייה בחום גופו. ההערכה שהעלייה של חום גופו נובעת מדלקת שהתפתחה באוזנו אחרי הניתוח". מקור בבית החולים ברמאללה לסוכנות הידיעות הטורקית כי אבו מאזן אושפז במחלקה הקרדיולוגית וסבל מעלייה בחום גופו. עם זאת אמר המקור כי מצבו הרפואי יציב וכי הוא מרגיש טוב ולא נשקפת סכנה לחייו.

 

קודם לכן אמר מקור פלסטיני ל-ynet כי "אבו מאזן סובל מתעוקה בחזה. הוא בבדיקות כעת בבית חולים. אין קשר בין הגעתו לבית החולים אתמול לצורך קבלת תוצאות הבדיקות של הניתוח באוזנו לבין הגעתו היום, למרות הזמן הקצר בין שניהם". מקור אחר הוסיף כי יו"ר הרשות הפלסטינית "סובל מדלקת ריאות וחום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
אבו מאזן בבית החולים
צילום: רויטרס
מומלצים