שתף קטע נבחר

נפתח משפטו של משה איבגי, הנאשם בעבירות מין

השחקן והבמאי נאשם בארבע עבירות של מעשה מגונה ובשלוש עבירות הטרדה מינית. הוא סירב להשיב לשאלות בכניסה לבית המשפט, לאחר שבחקירתו הכחיש את המיוחס לו

 

 

משפטו של השחקן והבמאי משה איבגי נפתח היום (ב') בבית משפט השלום בחיפה. איבגי (64) נאשם בארבע עבירות של מעשה מגונה ובשלוש עבירות של הטרדה מינית. הוא סירב לדבר עם כתבים בכניסתו לאולם בית המשפט, שם צפויים להקריא את כתב האישום נגדו. הדיון יתקיים בדלתיים סגורות. 

 

כתב האישום נגדו הוגש בחודש שעבר, בתום שנתיים של חקירה ולאחר שנערך לו שימוע. על פי כתב האישום העבירות בוצעו בשנים 2012 ו-2013 בארבע נשים - שלוש מהן עבדו לצדו ואישה נוספת שלא הכיר ופגש באקראי בדוכן פלאפל.  

משה איבגי (צילום: אלעד גרשגורן)
משה איבגי(צילום: אלעד גרשגורן)

באישום הראשון נטען כי איבגי השתתף בצילומי סרט קולנוע כשהבחין בא' בפינת הקפה כשהיא לבושה בגופייה וגבה חשוף, ואז העיר לה הערות בוטות ואף תקף אותה. באישום השני נטען כי במהלך צילומים אחרים הוא תקף מינית לאישה אחרת. מעשה מגונה נוסף הוא ביצע כשהשתתף בהצגה שבה עבדה ג'.

 

אישום רביעי מייחס לאיבגי הטרדה מינית של אישה שלידה התיישב בדוכן פלאפל. על פי הנטען הוא שאל אותה שאלות על חיי המין שלה תוך שהוא משתמש במילים בוטות, עד שעזבה את המקום. בחקירתו הכחיש איבגי את האישומים, וכך גם בבית המשפט. 

 

סנגורו, עו"ד מיכאל כרמל, אמר, כי נקבעו תאריכים לדיוני ההוכחות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
משה איבגי, היום
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים