שתף קטע נבחר

גננת מנהריה נעצרה בחשד להתעללות בילדים

הורי אחד הילדים בגן התלוננו על אלימות כלפיו ובמשטרה החרימו את צילומי מצלמות האבטחה בגן. אחרי מעבר על מאות שעות של חומרים, עלה חשד להתעללות מצד הגננת. אחת הסייעות נעצרה גם כן בחשד להתעללות

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

משטרת נהריה עצרה היום (ב') גננת בשנות ה-40 לחייה בחשד שהתעללה בילדים בגן שאותו היא מנהלת. מצילומי וידיאו של הגן שנתפס על ידי המשטרה עולה כי ילדים בגן טולטלו וספגו אלימות. בנוסף, נעצרה אחת הסייעות בחשד להתעללות בילדים. 

 

הפרשה החלה לפני כמה ימים, כשהורי אחד הילדים בגן, הממוקם בשכונת נהריה הירוקה, התלוננו במשטרה על אלימות כלפי הילד. החוקרים הגיעו לגן והחרימו את הסרטים מצלמות האבטחה המותקנות במקום.

 

לאחר צפייה במאות שעות צילום, מצאו השוטרים ראיות לאלימות כלפי הילדים. החוקרים החליטו לעצור את הגננת, המנהלת את הגן. חקירת המשטרה צפויה להימשך. המשטרה יידעה את הורי הילדים בגן בנעשה.

 

בחודש שעבר נעצרה סיגל אלקיים-וויס (36), גננת בגן הילדים הפרטי "הקטנטנים של יעל" ברמת גן נעצרה בעקבות תיעוד מצלמות האבטחה שממנו עלה חשד להתעללות ולתקיפת חסר ישע על ידי אחראי בתינוקיה שבה היא עובדת כמה שנים. בהמשך שוחררה למעצר בית.  

 

מקרי ההתעללות בילדים עלו לכותרות אחרי מקרה מותה של יסמין וינטה בגן "מאשה והדוב" בפתח תקווה, אחרי שהסייעת בגן, לכאורה, מחצה אותה למוות כשנשכבה עליה. על פי החשד, הסייעת הטיחה את יסמין על המזרן, זרקה עליה שמיכה, נשכבה עליה, וצפתה במכשיר הסלולר עד שמתה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים