שתף קטע נבחר

הוריו של הנער שנהרג בתאונה בת"א קיבלו הבשורה בתאילנד

הוריו ואחיותיו של הנער בן ה-13 קיבלו את הבשורה המרה בזמן טיול בתאילנד. הנער שנהרג העדיף שלא להצטרף לחופשה. הנהג הפוגע יישאר במעצר לפחות עד יום ראשון

בני משפחתו של הנער בן ה-13 שנהרג הלילה (יום ו') מפגיעת רכב בפינת הרחובות ש"י עגנון ואבן גבירול בתל אביב - כשעמד ביחד עם חברו על אי תנועה - קיבלו את הבשורה המרה בזמן שהיו בטיול בתאילנד. החבר, גם הוא בן 13, נפצע באורח בינוני.

 

 

הנער שנהרג לא הצטרף לבקשתו לטיול המשפחתי בתאילנד. הוריו ואחיותיו של הנער עושים את דרכם חזרה ארצה בשעות אלו. הלוויתו של הנער צפויה להתקיים ביום ראשון.

 

מהחקירה עולה כי נהג הרכב הפוגע, אלי בר זכאי מירושלים, הגיע בנסיעה על רחוב ש"י עגנון, בצומת ככל הנראה איבד שליטה על רכבו ובמקום לפנות שמאלה המשיך ישר ופגע בשני הולכי הרגל שעמדו על אי התנועה.

 

זירת התאונה ברחוב רחבעם זאבי בתל אביב (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת התאונה בתל-אביב(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

בית משפט השלום בתל אביב הורה בצהריים לשחרר את הנהג.  אלא שבר זכאי יישאר במעצר עד יום ראשון לאחר שהמשטרה הודיעה כי תערער לבית המשפט המחוזי. נציג המשטרה טען בדיון כי החשד הוא שהנהג היה תחת השפעת אלכוהול וסמים ואף סירב לבדיקת שכרות.

 

סעיפי החשדות נגדו: הריגה, נהיגה בשכרות, סירוב לבדיקה וחבלה של ממש. "מדובר בתאונה שתוצאותיה חמורות וקטלניות ונלוות לה נהיגה בשכרות. כשמתרחשת תאונת דרכים החוק קובע כי אדם שמסרב לבדיקה, נקודת ההנחה היא שהוא שיכור", אמר נציג המשטרה שהוסיף כי החשוד סירב גם לבדיקת דם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
הרכב הפוגע
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים