שתף קטע נבחר

חשש: מפיץ תמונות העירום של שרון פרי נמלט לשטחי הרשות הפלסטינית

הפרקליטות חושדת כי מי שהורשע בהפצת תמונות העירום של המגישה - ברח לשטחי הרשות הפלסטינית. בחודש מאי השנה הוא סירב להיכנס להכרעת הדין ומאז המשטרה מנסה לאתר אותו. שוטר שהיה בביתו: "הבית נעול ואין דרך להיכנס"

 

שרון פרי (צילום: רועי עידן) (צילום: רועי עידן)
שרון פרי(צילום: רועי עידן)

 

הפרקליטות חוששת שסאבר אבו עצא, מי שהורשע בהפצת תמונות העירום של השדרנית שרון פרי, נמלט לשטחי הרשות הפלסטינית. פרקליטות מחוז דרום ביקשה שוב ושוב לדחות את הדיון בטיעונים לעונש כדי שהמשטרה תאתר אותו.

 

אבו עצא בבית המשפט. חשש שעבר לשטחי הרשות הפלסטינית (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
אבו עצא בבית המשפט. חשש שעבר לשטחי הרשות הפלסטינית(צילום: הרצל יוסף)

אבו עצא הורשע בספטבר 2016 שפרץ לרכבה של פרי, גנב את מכשיר הטלפון הנייד שלה והעלה לרשתות החברתיות תמונות אינטימיות שלה. בהכרעת הדין הוא סירב להיכנס לאולם בית המשפט מחשש שצלמי העיתונות יצלמו אותו. השופט דניאל בן טולילה הרשיע אותו ואף הוציא נגדו צו הבאה, אך עד עכשיו המשטרה לא הצליחה לאתר אותו. המשפט נגדו נוהל כשהוא חופשי, למרות בקשת הפרקליטות למעצר עד תום ההליכים מחשש שימלט.

 

לאחרונה הציגה הפרקליטות לפני בית המשפט מסמכים שמעידים על כך שייתכן כי אבו עצא עבר לשטחי הרשות הפלסטינית. ב-30 במאי נראה רכב סובארו עובר במחסום מיתר. לפי החשד, אבו עצא היה בתוך הרכב – בדרכו לשטחי הרשות הפלסטינית.

 

 

מהמסמכים עולה כי המשטרה עשתה שני ניסיונות בחודש מאי לאיתור אבו עצא בביתו. שוטר מתחנת עיירות שהגיע לביתו בתל שבע כתב בדו"ח הפעולה: "דפקתי בדלת וקרתי (הטעות במקור – א.ק.) לתושבי הבית לאחר שהזדהיתי כמשטרה. לציין שלא היה מענה מהבית, המתנתי במקום כמה דקות ולא זיהיתי תנועה או אנשים במקום, השארתי הזמנה בכניסה לבית ועזבתי את המקום".

 

יום לאחר מכן הגיע שוטר נוסף בשעות אחר הצהריים. "הגעתי לבית", כתב השוטר בדו"ח הפעולה. "הבית נעול ואין דרך להיכנס בכלל. דפקנו בדלת ולא היה מענה מהבית ולא ניתן לראות אם יש אנשים בתוך הבית". במקרה אחר, ב-17 במאי, אלמונים יידו אבנים על ניידת שהשתתפה בחיפושים אחרי אבו עצא. אחת האבנים פגעה בה וגרמה נזק לפח.

 

במשטרה עדיין פועלים כדי לאתר את אבו עצא ומקווים כי בקרוב הוא יעשה איזושהי טעות שתוביל לגילוי מיקומו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף, ראובן כהן
פרי ואבו עצא
צילום: הרצל יוסף, ראובן כהן
מומלצים