שתף קטע נבחר

הסרסור שרץ בבחירות מת בבית הבושת

דניס הוף, דמות מוכרת בארה"ב ותומך גדול של טראמפ, התמודד על מקום בבית המחוקקים של נבאדה. תומכיו לא נרתעו מעבודתו בתעשיית הזנות, ושיקפו את השינויים שחלו בפוליטיקה האמריקנית: "שמים את המוסר בצד". הוף, שחגג 72, מת בשנתו אחרי כמה ימים של מסיבות

כשלושה שבועות לפני בחירות האמצע בארה"ב מת הסרסור דניס הוף, שהתמודד על מקום בבית המחוקקים של נבאדה. הוף, דמות מוכרת ושנויה במחלוקת, מת בשנתו בסופן של חגיגות יום ההולדת ה-72 שלו.

 

עוד סיפורים מרתקים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

ארה"ב בוחרת 2018 - סיקור נרחב:

 

דניס הוף סרסור ו מועמד רפובליקני בבחירות האמצע מת ב נבאדה ארה
דניס הוף, "הטראמפ של פרהמפ"(צילום: AP)

במשך כמה ימים ערך הוף מסיבות יום הולדת והזמין פוליטיקאים וכוכבי פורנו לחגוג איתו. חבריו הגיעו להעיר אותו הבוקר באחד מבתי הבושת שלו, "חוות האהבה", ומצאו אותו ללא רוח חיים. צ'אק מות', יועץ לצוות הקמפיין של הוף, אמר שדניס לא שתה, עישן או השתמש בסמים.

 

הוף ניהל כמה בתי בושת בנבאדה, המדינה היחידה בארה"ב שבה הזנות חוקית. הוא כינה את עצמו "הסרסור המפורסם בעולם" וגם "הטראמפ של פרהמפ" – העיר בנבאדה שבה הוא מתגורר. לאמריקנים הוא היה מוכר גם מתוכנית הריאליטי "קאטהאוס", ששודרה ב-HBO. בנוסף כתב את הספר "אמנות הסרסור".

דניס הוף סרסור ו מועמד רפובליקני בבחירות האמצע מת ב נבאדה ארה
(צילום: AP)

דניס הוף סרסור ו מועמד רפובליקני בבחירות האמצע מת ב נבאדה ארה
(צילום: רויטרס)

בחודש יוני הפתיע כשזכה בפריימריז הרפובליקניים בקרב על מקום בבית המחוקקים מטעם מחוז הבחירה ה-36. הוא גבר על ג'יימס אוסקרון, מנכ"ל בית חולים שמכהן בבית המחוקקים שלוש כהונות ברציפות. בנובמבר אמור היה להתחרות מול לסיה רומנוב הדמוקרטית, ולפי התחזיות גם לנצח אותה. לפי החוק בנבאדה שמו של הוף יופיע בקלפיות ב-6 בנובמבר למרות שהלך לעולמו.

 

ניצחונו בפריימריז גרם לאי נוחות במפלגה הרפובליקנית, ומשקף את השינויים שחלו בפוליטיקה האמריקנית בתקופת טראמפ. "זו באמת תנועה של טראמפ", אמר הוף בראיון בחודש יוני באחד מבתי הבושת שלו. "אנשים שמים בצד לרגע את האמונות המוסריות והדתיות שלהם, כדי שאת התפקיד ימלא אדם הגון".

דניס הוף סרסור  (צילום: AP)
(צילום: AP)
 

דניס הוף סרסור ו מועמד רפובליקני בבחירות האמצע מת ב נבאדה ארה
(צילום: AP)
  

בחירות 2018 - המבחן של טראמפ ()

תומכיו של הוף בנבאדה לא נרתעו מעבודתו בתעשיית הזנות. אוונגליסטים במחוז הבחירה שלו, שנוטה לרפובליקנים, אמרו שהצביעו לו מכיוון שהם מאמינים שהוא יצליח "לנקות" את הפוליטיקה ולא יושפע מבעלי אינטרסים עשירים. 

 

"יש לנו פוליטיקאים שאולי מדברים במילים יפות ולא שוכבים עם זונות, והם שכנים טובים", אמר הכומר האוונגליסטי ויקטור פואנטס בחודש יוני. "אבל לפי ההחלטות שלהם יש להם רוע בלב. דניס הוף הוא לא כזה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים