שתף קטע נבחר

אלוף האגרוף מת בתחרות אכילת קרואסונים

מריו מלו היה אלוף דרום אמריקה וב-1990 התמודד על תואר אלוף העולם. אחותו ראתה אותו נחנק בטלוויזיה, המנחים והמתחרים חשבו שהוא צוחק

מריו מלו, מתאגרף לשעבר מארגנטינה שהיה אלוף דרום אמריקה, נחנק למוות במהלך תחרות אכילת קרואסונים שצולמה לטלוויזיה. כך אישרה אתמול (ב') אחותו, אאידה מלו, בשיחה עם ערוץ הטלוויזיה TN.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

 

ארגנטינה אלוף האגרוף מת בתחרות אכילת קרואסונים ()
מלו מול מייקל מורר האמריקני ב-1990

האחות אאידה צפתה בשידור חי בתחרות שנערכה בעיר פינמר, במחוז בואנוס איירס, וראתה את אחיה בן ה-56 מתמוטט. במסגרת התחרות הוא נדרש לאכול מדיה-לונה, גרסה ארגנטינאית מסורתית לקרואסון, והמטרה הייתה לאכול כמה שיותר כאלה בדקה. בקרואסון השלישי הוא נחנק.

 

 

ארגנטינה אלוף האגרוף מת בתחרות אכילת קרואסונים ()
בתחרות אכילת הקרואסונים
 

לדברי אאידה אנשים היו בטוחים שאחיה מתלוצץ ולכן לא ניגשו לסייע לו. הוא המשיך לסמן נואשות למנחה שהוא נחנק וזקוק לעזרה, ובסופו של דבר מיהר רופא שהיה בקהל לסייע לו. מלו פונה לבית חולים בפינמר, אבל שם מת אחרי כמה שעות. לפי דיווחים הוא היה חולה בסוכרת. גופתו הועברה לנתיחה.

 

בשנות ה-80 וה-90 היה מלו אלוף דרום אמריקה באיגרוף במשקל קל-כבד ובמשקל כבד. ב-1990 הוא התמודד מול המתאגרף האמריקני מייקל מורר על תואר אלוף העולם של ה-WBA במשקל כבד, אך הודח בסיבוב הראשון.


פורסם לראשונה 05/11/2018 23:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים