שתף קטע נבחר

מועצת הביטחון דנה בהסלמה; השגריר דנון השמיע אזעקה

מועצת הביטחון של האו"ם כינסה דיון מיוחד בעניין הלחימה בעזה לבקשת המדינות בוליביה וכווית. השגריר דנון: "מדינות שמתיימרות להיות אובייקטיביות דורשות ריסון משני הצדדים. זו צביעות - אין שני צדדים. יש את חמאס שיורה ויש את ישראל שמגינה על תושביה"

 

 

 

מועצת הביטחון של האו"ם התכנסה היום (ג') לדיון מיוחד בעניין ההסלמה בדרום הארץ, ביוזמת המדינות בוליביה וכווית. שגריר ישראל לאו"ם דני דנון השמיע לפני באי הדיון אזעקה. "בכל פעם שחמאס יורה רקטה", אמר דנון, "ילדים בבית הספר, מבוגרים בעבודה, משפחות ברחבי הארץ שומעים את זה. תחשבו על הילדים שרצים בפחד למקלטים".

 

דנון המשיך: "מדינות חסרות מוסר קופצות להאשים את ישראל, ואחרות שמתיימרות להיות אובייקטיביות דורשות ריסון משני הצדדים. זו צביעות. שיהיה ברור - אין שני צדדים. יש את חמאס שתוקף ויורה מעל 460 טילים על אזרחים, ויש את ישראל שמגינה על תושביה. על מועצת הביטחון לגנות את חמאס על התוקפנות האגרסיבית שלה ולהכריז עליה אחת ולתמיד כארגון טרור" הוסיף השגריר.


דני דנון  ()
השגריר דנון משמיע אזעקה בדיון מועצת הביטחון

 

מועצת האו"ם התכנסה כאמור לבקשת בוליביה וכווית בעקבות ההסלמה בעזה. נשיא מועצת הביטחון, שגריר סין, קיבל את בקשתם וכינס את הדיון.

 

בישראל זעמו על קיום הדיון. קודם לכן פנה דנון למועצת הביטחון ולמזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש בעקבות ירי הרקטות לעבר ישראל, וקרא לאו"ם לגנות את

חמאס ולהכיר בארגון כארגון טרור.

 

"ישראל שיתפה פעולה עם האו"ם כדי להוביל מהלך של שיפור התנאים ברצועה, אך ההסלמה הפראית שיוצאת מעזה מוכיחה שיש גורמים הדוחפים לסבב נוסף", כתב השגריר. "אין מקום להגדרה אחרת לחמאס מלבד היותו ארגון טרור. החמאס משתמש בתושבי עזה כמגנים אנושיים. אתם מחויבים לגנות את פעילותו ולפעול נגדו מיידית, לפני שיהיה מאוחר מידי. מדינת ישראל תגיב בחריפות נגד הגורמים הפועלים נגדה ואלו ירגישו את ידו החזקה של צה"ל ביום ובלילה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דנון במועצת הביטחון של האו"ם
מומלצים