שתף קטע נבחר

שיפור במצב התינוקת שפונתה עם סמים קשים בדמה

ד"ר רחלי שיאון-שריד מטיפול נמרץ ילדים בבית החולים וולפסון עדכנה כי התינקות לא מונשמת יותר וכי מצבה מוגדר יציב. עוד סיפרה כי הצוות בבית החולים מתפקד בתור ההורים של התינוקת, כי הוריה במעצר עד מחר עקב המקרה

 

 

שיפור נרשם במצבה של התינוקת שבדמה נמצאו שלושה סוגים של סמים מסוכנים בסוף השבוע. הבוקר (ב') אמרה ד"ר רחלי שיאון-שריד, רופאה בכירה בטיפול נמרץ לילדים בבית החולים וולפסון, כי היא לא מונשמת יותר, לא מפרכסת ומצבה יציב. "כרגע אנחנו מטפלים במצב הסוציאלי, כי ההורים שלה כרגע במעצר, ואנחנו מתפקדים בתור ההורים שלה עם המערך הסוציאלי של בית החולים", אמרה ד"ר שיאון-שריד.

 

היא שחזרה את מקרה האשפוז של התינוקת וסיפרה כי "היא הגיעה עם אבא שלה ומד"א עם סיפור של חום ופרכוסים, שזה יכול להיות משהו שכיח בילדים בגיל שנה. הפרכוס נמשך ונמשך, ולא מגיב לתרופות רגילות, ואנחנו רואים שהאישונים שלה מורחבים, שזה יכול להתאים להרעלה. לוקחים שתן לטוקסיקולוגיה ורואים שבאמת שהיא בהרעלת סמים".

בית החולים וולפסון (צילום: עופר עמרם ) (צילום: עופר עמרם )
בית החולים וולפסון(צילום: עופר עמרם )
 

עוד סיפרה כי לאחר שהתגלה שהתינוקת סובלת מהרעלה, בבית החולים עירבו את המשטרה ואת המערך הסוציאלי. "מבחינת הילדה, היינו צריכים להנשים אותה, לייצב אותה עם תרופות דרך הווריד ולהעביר אותה לטיפול נמרץ ילדים. שם טיפלנו בה במשך 48 שעות קריטיות, כשבסך הכל היא הייתה יציבה מאותו רגע".

 

ד"ר שיאון-שריד לא יכלה לפרט כיצד הגיעו הסמים לדמה של התינוקת, עקב חקירת המשטרה את פרטי המקרה – הנמשכת גם כעת. היא אמרה כי ייתכן שהסמים הגיעו לדמה של התינוקת דרך הנקה, אך לא אמרה בוודאות כי זו הסיבה. עוד אמרה בנימה אופטימית כי ייתכן שהתינוקת תצא מהמקרה ללא נזק ארוך טווח.

 

במוצאי שבת הוארך מעצרם של הורי התינוקת שהורעלה עד מחר, כשנציג המשטרה אומר על אמה של התינוקת: "החשודה גרמה לכך שבבדיקות הדם של התינוקת נמצאו שרידי סם מסוכן, שלושה סוגים. היא גרמה לזה יחד עם בן הזוג שלה". השופט נצר סמארה שהאריך את מעצר בני הזוג,קבע כי "החשדות הם כבדים במיוחד ואף חמורים שהרי כל פגיעה בחסר ישע על ידי המשגיח עליו ולא אחת כמה וכמה כשמדובר בהוריו - אין חמור מזה". ההורים והתינוקת הם תיירים, כשהאם שוהה בארץ באופן לא חוקי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עופר עמרם
בית החולים וולפסון
צילום: עופר עמרם
מומלצים