שתף קטע נבחר

עומסי תנועה צפויים לקראת הופעת בון ג'ובי בת"א

במשטרה לא מתכננים לחסום כבישים לקראת ההופעה של אגדת הרוק בגני התערוכה, אך ממליצים לנהגים שלא להתקרב לאזור. רכבת ישראל הגדילה את כמות הרכבות שייצאו מתחנת האוניברסיטה בסיום המופע. כל הפרטים

 

ג'ון בון ג'ובי (צילום: ליאור כתר)
ג'ון בון ג'ובי נוחת בישראל(צילום: ליאור כתר)

 

עומסי תנועה כבדים צפויים אחר הצהריים (ה') בצירי התנועה מסביב לפארק גני יהושע בתל אביב לקראת הופעתו של ג'ון בון ג'ובי בישראל. במשטרה אמרו כי לא מתוכננות חסימות כבישים נרחבות וקראו לנהגים לנוע בצירי תנועה חלופיים.

 

 

הסדרי תנועה לקראת הופעת בון ג'ובי בפארק הירקון בת
לקראת הופעתו של אגדת הרוק בישראל, נערכים במשטרה בכוחות מתוגברים סמוך לפארק גני יהושע ובצירי התנועה המרכזיים בצפון תל אביב, בני ברק ורמת גן, בכדי להכוון את התנועה ולהתמודד עם עומסי התנועה הכבדים הצפויים במקום.

 

המופע "This House Is Not For Sale" יסיים את סיבוב ההופעות המוצלח של בון ג'ובי שהגיע לישראל בתחילת השבוע. במשטרה מציינים כי במהלך שלב התכנסות המשתתפים ובסיום המופע, לא אמורים להיחסם צירי תנועה ראשיים, למעט חסימות מקומיות על ציר התנועה עצמו בהתאם לעומסים ושיקולי אגף התנועה.


: שינויים בתנועת הרכבות בעקבות הופעתם של בון ג'ובי בפארק הירקון בת

החל משעה 16:00 ועד השעה 21:00 ממליצים במשטרה לנהגים להימנע ולהגיע לצירי התנועה הבאים: רחוב רוקח מצומת בני אפרים/קק"ל ועד אבן גבירול, רחוב שטרית מרחוב מבצע קדש לרחוב רוקח ורחוב רפידים לכיוון רחוב רוקח. רחוב אייזק רמבה ייחסם לתנועה מהשעה 17:00 ובחניון הרכבת תתאפשר יציאת כלי רכב לכיוון רוקח מערב בלבד.

 

לקראת סיום המופע, החל מהשעה 22:30, יופנו כלי הרכב מהחניונים השונים על ידי שוטרי אגף התנועה. במשטרה קראו לציבור להשתמש בתחבורה ציבורית, בכדי להקל על העומס ובין ההנחיות הדגישו כי לבאים בכלי רכב דו גלגליים לא תתאפשר הכנסת קסדות לתחום ההופעה. כמו כן, לא תותר הכנסת בקבוקי זכוכית, אלכוהול ומחצלות.

 

 

רכבת ישראל תגברה את מערך פעילותה מתחנת תל אביב האוניברסיטה הסמוכה לפארק גני יהושע בכדי להקל על הסעתם של רבבות המשתתפים הנעים בתחבורה ציבורית ובפרט ברכבת. ברכבת ממליצים לבאי המופע לרכוש מראש את כרטיסי הנסיעה וציינו כי כרטיס 'גמיש יומי' יגלם בתוכו הנחה משמעותית בעלויות. בשבוע שעבר, כחלק מהופעתו של עומר אדם בפארק, השתמשו בשירות הרכבת מעל 20 אלף איש.

 

בנוסף יופעלו רכבות מיוחדות, בשיטת 'מלא וסע' מתחנת ת"א האוניברסיטה למגוון יעדים. לאשקלון תצא רכבת בשעה 23:15 דרך כל תחנות ת"א, צומת חולון, חולון וולפסון, בת ים יוספטל, בת ים קוממיות, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב ואשדוד עד הלום. לתחנת מודיעין מרכז תצא רכבת ב-00:05 דרך כל תחנות ת"א, נתב"ג ופאתי מודיעין.

  

בנוסף לרכבות המיוחדות, ברכבת יאריכו את מסלולן של רכבות קיימות. כך למשל תוארך נסיעתה של הרכבת היוצאת מידי יום בשעה 23:07 מת"א סבידור מרכז לבאר שבע יוארך, והיא תחל נסיעתה בתחנת ת"א האוניברסיטה בשעה 23:04. הרכבת תעצור בכל תחנות ת"א; לוד; רמלה; מזכרת בתיה; קריית מלאכי יואב; קריית גת; להבים רהט.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: denis o'regan
ג'ון בון ג'ובי
צילום: denis o'regan
מומלצים