שתף קטע נבחר

שמולי לשפיר: "צאי מהאובססיה, נטשת עבור סידור עבודה נוח"

בציוץ חריף בטוויטר תקף ח"כ איציק שמולי את חברת הכנסת שעזבה את מפלגת העבודה לטובת "המחנה הדמוקרטי", והאשים אותה ב"אקזיט אישי". על הקריאות להצטרפות העבודה לאיחוד אמר: "שמרי אותן לעצמך". שמולי ייפגש עם פרץ בצהריים ולאחר מכן יודיע על עתידו

איציק שמולי סתיו שפיר העבודה (צילום: עידן ארבל)
איציק שמולי וסתיו שפיר(צילום: עידן ארבל)

חבר הכנסת איציק שמולי תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את ח"כ סתיו שפיר, שעזבה את מפלגת העבודה לטובת הקמת "המחנה הדמוקרטי", והאשים אותה כי "נטשה את המפלגה בשעתה הקשה עבור סידור עבודה נוח". שמולי כתב בטוויטר: "סתיו, צאי כבר מהאובססיה שלך. במשך כל הקמפיין הפצת עלילה ושקר שהרצון שלי בחיבורים נועד להשיג לי מקום בכנסת ולא מטרה גדולה נו, ומי נטשה את המפלגה בשעתה הקשה עבור סידור עבודה נוח??". שמולי ייפגש בצהריים עם יו"ר מפלגתו עמיר פרץ ולאחר מכן יודיע לאן פניו מועדות.

 

כל העדכונים על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet

 

שמולי הוסיף: "הרעיון היה להתחבר כמפלגה ולא לעשות אקזיט אישי. את הקריאות שלך שמרי לעצמך. שלום ולא להתראות". דבריו הגיעו אחרי ששפיר אמרה בריאיון לגלצ: "על אף שנפגעתי מההתנהלות והשקרים שלו, אנחנו לא משחקים את המשחקים האלה עכשיו. אני קוראת לשמולי ולכל מפלגת העבודה להצטרף".

 

למרות הביקורת נגד שפיר, בשבוע שעבר קרא שמולי ליו"ר מפלגתו ח"כ עמיר פרץ להתאחד תחת "המחנה הדמוקרטי" עם מרצ ואהוד ברק. בריאיון לאולפן ynet אמר כי אינו מתחייב להמשיך במפלגת העבודה. הוא אמר שפרץ "צריך לחשב מסלול מחדש". כשנשאל אם יישאר במפלגת העבודה בכל מצב, גם ללא איחוד, אמר: "אם לא, נראה מה עושים".

 

 

"אני חושב שעמיר מספיק מנוסה, הוא מפוכח ורואה את המצב החדש שנוצר פה. החיבור הזה לוקח את המומנטום כרגע לכיוון של החיבור. מפלגת העבודה יכולה לעמוד מהצד ולהינזק או להיכנס בתנאים מיטביים. אני מאוד מקווה שתימצא הגמישות לעשות את זה. אנחנו לא יכולים לטמון את הראש בחול, ואנחנו יכולים להיות חלק מהאיחוד. אני מעדיף להיות חלק ממנו עם תנאים מיטביים למפלגת העבודה", אמר שמולי.

 

שמולי בירך על החיבור בין מפלגתו של אהוד ברק למרצ, הכולל גם את הצטרפותה של שפיר: "אני חושב שמדובר במהלך ברמה העקרונית שהוא מהלך נכון, אני רק חושב שעבור מפלגת העבודה ועבור מחנה המרכז-שמאל, רצוי שזה לא יהיה האיחוד או החיבור האחרון. אני מקווה, אני מודע ללוחות הזמנים, אני מקווה שבזמן שנותר תימצא הגמישות". הוא הבהיר כי ימשיך לפעול למען חיבורים נוספים בשמאל.

 

על כך שנשאר במפלגת העבודה, ולא הצטרף יחד עם שפיר לחיבור החדש, אמר: "יש לי מחויבות בסיסית למפלגת העבודה, ולכן אני רציתי לראות מצב, ואני עדיין רוצה לראות מצב, שמפלגת העבודה באה כמפלגה לתוך חיבור כזה. אם הייתי רוצה לחפש לעצמי סידורי עבודה וללכת כפליט לכל מיני מקומות, הייתי עושה את זה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידן ארבל
שמולי ושפיר
צילום: עידן ארבל
מומלצים