שתף קטע נבחר

בן 10 נפל מקומה שישית ביבנה: "נלחמים על חייו"

בבית החולים קפלן ברחובות נאבקים להציל את הילד שנפל ממרפסת: "מצבו קשה מאוד ומסכן חיים, הוא מורדם ומונשם". שכנים מצאו אותו מוטל על הקרקע והזעיקו עזרה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

 

 

ילד בן 10 נפל היום (שלישי) מהמרפסת בקומה השישית בבניין מגורים ביבנה. שכנים מצאו אותו מוטל פצוע על הקרקע והזעיקו למקום את כוחות ההצלה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים קפלן ברחובות, ממנו נמסר כי מצבו של הילד קשה מאוד וכי צוות רופאים גדול נלחם על חייו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

 

ד"ר אורי בלה, מנהל מיון ילדים בבית החולים שבו בן ה-10 מטופל, מסר כי הוא סובל מחבלה רב-מערכתית, מורדם ומונשם. "הוא הגיע אלינו במצב קשה מאוד ומסכן חיים. הוא מטופל כעת ביחידה לטיפול נמרץ על ידי צוות רב-מערכתי הכולל רופאי ילדים, כירורגים, אורתופדים ומרדימים שנלחמים על חייו".

 

קורן קשאני, ילד שראה את המקרה סיפר ל-ynet: "ראיתי שהוא שוכב על הרצפה. אנשים הרימו אותו על הגב כדי שינשום, ואז הזמינו אמבולנס. שמעתי צעקות וחברים שלי אמרו שילד נפל. הבאנו לו מים. באו הרבה מכוניות משטרה ואמבולנס".

 

ניר, שכן שגר מתחת לקומה שבה מתגוררת המשפחה והיה הראשון לטפל בילד סיפר: "אני ואשתי ישבנו במרפסת, פתאום ראינו משהו נופל ושמעתי בום. ראיתי את ילד על הרצפה. הוא היה בהכרה לא צעק ולא דיבר רק נשם. נתנו לו מים. אני מאחל לו רפואה שלמה".

הזירה שבה הילד בן ה10 נפל (צילום: מד
זירת האירוע(צילום: מד"א)

בשעה 13:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילד שנפל מגובה של מספר קומות בבניין מגורים ביבנה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו אותו במצב קשה עם חבלות בכל חלקי גופו.

 

חובשת רפואת חירום במד"א יעל מלוקה, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו ילד שוכב בחצר סמוך לכניסת בניין המגורים, ואזרחים סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של מספר קומות. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. העלנו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קשה".

 

בחודש נובמבר אשתקד נהרג רוי מעוז פאר בן ה-11 בנפילה מהקומה ה-12 בבניין רב-קומות בקריית ים. תחילה הוא פונה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה, אך בהמשך נקבע מותו. פאר נהרג במהלך "משחק אומץ", כשניסה לעבור מחלון אחד החדרים בבית למרפסת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים