שתף קטע נבחר

היועץ החדש לבעלי בית"ר ירושלים: מפקד להב 433 לשעבר

ניצב בדימוס רוני ריטמן, שעמד בראש היחידה היוקרתית של המשטרה, החל לעבוד כיועץ לעניינים מיוחדים של משה חוגג, ואף צפוי להתמנות לסמנכ"ל באחת החברות שבבעלותו

 

משה חוגג רוני ריטמן (צילום: צביקה טישלר, עוז מועלם)
משה חוגג (מימין) ורוני ריטמן(צילום: צביקה טישלר, עוז מועלם)

ניצב בדימוס רוני ריטמן משמש בחודשים האחרונים כיועץ קרוב לעניינים מיוחדים לבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, משה חוגג. ריטמן, ששוהה בימים אלה בחו"ל, אף צפוי להתמנות לתפקיד סמנכ"ל באחת מהחברות בקבוצה של חוגג.

 

ריטמן כיהן בתקופתו של המפכ"ל הקודם, ניצב רוני אלשיך כמפקד להב 433, היחידה הארצית למלחמה בפשיעה חמורה, שנחשבת ליחידה היוקרתית במשטרה.

 

מלבד החקירות הרגישות שניהלה היחידה, בהן פרשות ראש הממשלה נתניהו, צפה גם פרשה בעייתית שבה נטען כי ריטמן הטריד מינית שוטרת בדרגת רב פקד (רפ"ק) ששירתה תחתיו. בסופו של דבר התיק נגדו במחלקה לחקירות שוטרים נסגר, אולם בדצמבר האחרון נאלץ המפכ"ל דאז אלשיך לנזוף בריטמן על התנהגותו. חודש לאחר מכן, בינואר 2018, הודיע ריטמן על פרישתו מהמשטרה.

 

כעת מתברר כי בחודשים האחרונים ריטמן הועסק כיועץ אסטרטגי לעניינים מיוחדים של הבעלים של בית"ר ירושלים. חוגג מחזיק בעוד מספר עסקים, וריטמן, כך מתברר, מייעץ לו גם בהם. בסביבתו של חוגג אישרו את הקשר בין השניים ואף אמרו כי בתקופה הקרובה עתיד ריטמן לקבל מינוי של סמנכ"ל באחת החברות של חוגג.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צביקה טישלר, עוז מועלם
משה חוגג ורוני ריטמן
צילום: צביקה טישלר, עוז מועלם
מומלצים