שתף קטע נבחר

בן גביר השיק קמפיין: "לנתניהו אין ממשלה בלי עוצמה יהודית"

יו"ר עוצמה יהודית השיק את קמפיין המפלגה לבחירות בהשתתפות מאות באירוע בירושלים. הוא תקף את שר הביטחון בנט: "בזמן שהוא יושב בווילה אני עובר ומחלק אוכל לחיילי צה"ל"

 

 

כמה מאות מתומכי מפלגת עוצמה יהודית השתתפו אמש (שבת) באירוע השקת קמפיין המפלגה, שנערך בירושלים. יו"ר המפלגה, איתמר בן גביר, ניסה לחקות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ונטל לידיו טוש ושרטט על לוח את המצב הפוליטי.

 

כל מה שצריך לדעת על בחירות 2020 במקום אחד – מתחם הבחירות של ynet

 

"זה הסיפור רבותיי. הם יודעים את זה – בלי עוצמה יהודית אין ממשלה ימנית", אמר בן גביר לאחר שהציג את הקיפאון הפוליטי על גבי הלוח. "לכן הם מפחדים. אולי הם רוצים בחירות בפעם הרביעית, אבל אין מצב שלנתניהו יש ממשלת 61 בלי ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית".

איתמר בן גביר (צילום: אלכס קולומויסקי)
"אין מצב שלנתניהו יש ממשלת 61 בלי עוצמה יהודית". בן גביר(צילום: אלכס קולומויסקי)

בן גביר גם תקף את שר הביטחון נפתלי בנט, שדחק ברפי פרץ לחזור בו מההסכם עם בן גביר במועד הגשת הרשימות לבחירות. "בנט אמר 'אני לא רציתי את עוצמה יהודית כי הם בזים למדינה וכשההורים שלו היו בארצות הברית הם חלמו על מדינת ישראל'. אנחנו בזים למדינה?", תהה בן גביר. "אמי שושנה ז"ל התגייסה לאצ"ל בגיל 14, העבירה כרוזים ונעצרה על-ידי הבריטים".

 

הוא הוסיף לתקוף את בנט: " בזמן שההורים שלך היו שם, אבא שלי צדוק נלחם בכל מלחמות ישראל. מגיל 14 כל מה שאני עושה זה למען מדינת ישראל עם ישראל והכל על פי תורת ישראל. אתה לא מתבייש?".

איתמר בן גביר (צילום: אלכס קולומויסקי)
תקף את בנט. בן גביר והתומכים(צילום: אלכס קולומויסקי)

לדברי בן גביר, "בנט אומר 'הם נגד השוטרים נגד חיילי צה"ל'. אנחנו נגד חיילי צה"ל? בזמן שאתה יושב בווילה שלך ברעננה, אני עברתי היום מעמדה ראשונה לשנייה ומשנייה לשלישית לחלק אוכל לחיילי צה"ל. כשרודפים את חיילי צה"ל הטלפון הראשון שהם עושים זה למשרד שלי".

 

בשבוע שעבר נחשף ב"ידיעות אחרונות" כי מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו ניהלו מגעים עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, מתוך הבנה של נתניהו ואנשיו שתרחיש שבו עוצמה יהודית תצליח לעבור את אחוז החסימה, מקרב את נתניהו לעבר היעד הנכסף של גוש בן 61 חברי כנסת. בין האפשרויות שנדונו הייתה בקשה של בן גביר, שראש הממשלה נתניהו יפנה לרבנים בכירים בציונות הדתית, יבהיר להם שיש לו אינטרס מובהק שעוצמה יהודית תעבור את אחוז החסימה ויבקש שיביעו בה תמיכה פומבית.

 

מקורבי נתניהו ביקשו בתמורה כי אם למרות המאמצים שיעשה נתניהו, עוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה, המפלגה תתחייב שלא להתמודד במקרה שבו יתקיימו בחירות נוספות. בן גביר ואנשיו טרם השיבו סופית להצעה, אולם הם לא פסלו אותה על הסף. במפלגה אמרו כי "אנחנו עסוקים בהצלת גוש הימין ומקווים שנתניהו למד מהטעות של הבחירות האחרונות, כאשר הוא יצא נגד עוצמה ופספס את ההזדמנות להקים ממשלה". בליכוד הכחישו את הפרסום ומסרו: "זה שקר וכזב. אין שום דיל עם בן גביר, הצבעה לעוצמה יהודית ובן גביר מסכנת את ניצחון הימין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
איתמר בן גביר
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים