שתף קטע נבחר

תועד מלקק גלידה ומחזיר למקפיא בחנות - ונכלא

צעיר מטקסס צילם את עצמו מלקק גלידה ומחזיר למקפיא בסופרמרקט, ונשלח ל-30 יום בכלא. הוא ישלם 1,565 דולר לחברת הגלידות שהחליפה את כל הקופסאות במקפיא

 

 

 

צעיר מטקסס שצולם מלקק גלידה ומחזיר אותה למקפיא בסופרמרקט נכלא למשך 30 יום. דיאדריאן אנדרסון בן ה-24 שיתף ברשתות החברתיות את הסרטון שבו הוא נראה מלקק את הגלידה ומחזיר אותה למקפיא בסניף של "וולמארט" בעיר פורט ארתור שבטקסס בחודש אוגוסט שעבר.

 

דיאדריאן אנדרסון מלקק גלידה בסניף
דיאדריאן אנדרסון מלקק גלידה בסניף "וולמארט"(צילום: טוויטר)


עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

 

תועד מלקק גלידה נכלא ()
30 ימי מאסר

הוא תועד במצלמות האבטחה של החנות, ולאחר מכן הוציא את הגלידה מהמקפיא ורכש אותה. לאחר שתועד במצלמות אנדרסון ואביו חזרו לחנות והציגו לשוטרים קבלה שבה נראה שהוא רכש את הגלידה שליקק, אולם החברה נאלצה בכל זאת להחליף את כל קופסאות הגלידה באותו מקפיא כאמצעי זהירות, מה שעלה לה 1,565 דולר. 

 

על אנדרסון נגזרו למעט 30 ימי המאסר גם חצי שנת מאסר על תנאי, 100 שעות לתועלת הציבור, קנס של אלף דולרים ועוד תשלום של 1,565 דולר ליצרנית הגלידות, מחיר כל הגלידות במקפיא שהוחלפו.

 

בעת מעצרו, מסרה רשת וולמארט כי "אם חיבלו באוכל, או שלקוח רוצה להשאיר רושם שהוא השאיר מוצר פגום, אנחנו נפעל במהירות יחד עם רשויות החוק כדי לזהות, ללכוד ולהעמיד לדין את אלה שחושבים שזו בדיחה. זו לא".

 

תעלול הגלידה של אנדרסון הגיע כחודש בלבד אחרי סרטון דומה, שבמסגרתו תועדה צעירה מלקקת גלידה ומחזירה את הקופסה למקפיא בעיר לאפקין בטקסס. במקרה זה, הצעירה שהייתה בת פחות מ-18 באותה העת, לא רכשה את הגלידה לאחר מכן, אך הקופסה אותרה במקפיא. הסרטון שלה הפך ויראלי ויותר מ-13 מיליון איש צפו בו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טוויטר
דיאדריאן אנדרסון
צילום: טוויטר
מומלצים