שתף קטע נבחר

נתניהו ביטל הגעתו לאירוע של מזכיר הממשלה

ראש הממשלה הודיע על איסור התקהלויות של יותר מ-100 איש, אבל בבר המצווה של בנו של מזכיר הממשלה ברוורמן נכחו יותר מ-250, בהם: ראש המוסד, השר גלנט, פרקליט נתניהו ובכירים אחרים. נתניהו שלח ברכה מוקלטת. ברוורמן: "ההוראה הגיעה כחצי שעה לפני האירוע"

 

 

למרות ההנחיה על איסור התקהלויות של יותר מ-100 איש עקב התפשטות נגיף הקורונה, בר המצווה של בנו של מזכיר הממשלה צחי ברוורמן מתקיימת באולם בנס ציונה כרגיל - ובהשתתפות של יותר מ-250 איש. ברוורמן אמר: "בר המצווה של בני החל ב-19:00 וההנחייה על ביטול אירועים מעל 100 איש יצאה ב-19:30. אם היו מוציאים את ההנחייה מוקדם יותר הייתי מבטל, אבל לא הייתה לי ברירה. ראש הממשלה עצמו היה אמור להגיע והיו הכנות שיגיע כבר כשנקבעה מסיבת העיתונאים לערב. סוכם שלא יגיע וגם אם היה מגיע , הוא היה עולה לבמה מברך ויוצא. גם את זה לא רציתי".

 

בר מצווה לבן של מזכיר הממשלה ()
הברכה של נתניהו

 

באירוע משתתפים בין היתר שרים, חברי כנסת ואישי ציבור נוספים. בין היתר מדובר בנציב שירות המדינה דניאל הרשקוביץ, שר המשפטים אמיר אוחנה, סגן שר הביטחון אבי דיכטר, ח"כ דוד ביטן שר הקליטה יואב גלנט, ראש המוסד יוסי כהן, ראש לשכת נתניהו חני בליוויס, עורך הדין של משפחת נתניהו עו"ד יוסי כהן ועוד.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הגיע לאירוע ושלח ברכה מוקלטת.

 

לפי ההנחיה החדשה, ניתן לקיים אירועים פרטיים כמו חתונות, בר מצוות ושמחות אחרות עם הגבלה כאמור של עד מאה משתתפים.

 

בכירים במשרד הבריאות ובמטה לביטחון לאומי אמרו הערב כי "אנחנו בעיצומו של האירוע. עוד לא הגענו לשיא המשבר; הצפי הוא לחודשים". ראש הממשלה אמר כי "יש דבר שמאיים על השמחה של כולנו וזו המגפה העולמית, כך היא הוגדרה הערב. זו מגפה עולמית, היא פוקדת את כל המדינות בצורה קשה יותר. בישראל מצבנו טוב יותר, נקטנו אמצעים רבים אבל האתגר הוא גדול ומשמעותי".

 

"צריך להבין שהמשבר הזה, הוא שונה במהותו ממשברים אחרים", הוסיף ראש הממשלה. "במשברים אחרים, במתקפות טרור, אנחנו עושים הכל כדי לטפל באיום חיצוני כדי לשנות ככל המעט את שגרת החיים הפנימית. במשבר הזה, אחרי שטיפלנו במעטפת החיצונית וצמצמנו את המערכת החיצונית, אנחנו נאלצים לשנות את שגרת החיים הפנימית כדי להתמודד עם המשבר של הנגיף. אני מבקש מכם, אזרחי ישראל, לשנות את שגרת החיים שלכם כדי להתמודד עם האיום החיצוני. להימנע מלחיצת ידיים, לרחוץ את הידיים ולשמור על ההיגיינה האישית".


פורסם לראשונה 11/03/2020 21:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים