שתף קטע נבחר

ספרופולוס: "תמיד יש לחץ לנצח במכבי, במיוחד בבית"

מאמן הצהובים דרוך לקראת המשחק מול ולנסיה מחר (ה', 21:05) בהיכל: "קבוצה עם הרבה שחקנים טובים, למרות שיש להם שלושה הפסדים ביורוליג". על כספי: "הוא הישראלי הכי טוב"

  

שבוע בדיוק אחרי ניצחון הבכורה של מכבי ת"א העונה ביורוליג - 69:84 בהארכה על הכוכב האדום בלגרד, החבורה של יאניס ספרופולוס תנסה לסמן 'וי' נוסף, כשתארח בהיכל מנורה מבטחים (חמישי, 21:05) את ולנסיה, הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה ביורוליג.

 

"אני חושב שתמיד יש לחץ לנצח במכבי ת"א, במיוחד בבית", אמר ספרופולוס במסיבת העיתונאים. "אבל אנחנו לא חושבים על זה. לוולנסיה יש שלושה הפסדים עד כה ביורוליג, אז הם יעבדו קשה כדי להשיג ניצחון ראשון. נהיה מוכנים לתת קרב גדול. ולנסיה היא קבוצה עם הרבה שחקנים טובים וכל אחד מהם ביום טוב יכול להכריע משחק".

 

מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
יאניס ספרופולוס באימון הצהובים(צילום: ראובן שוורץ)

מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
"השחקן הישראלי הטוב ביותר". עם כספי(צילום: ראובן שוורץ)

יאניס ספרופולוס (צילום: ראובן שוורץ)
סקוטי ווילבקין. מכבי צריכה אותו חד(צילום: ראובן שוורץ)

 

היווני פירגן לעומרי כספי והתייחס גם ליובל זוסמן ודני אבדיה: "אתם יודעים שמהרגע שבאתי לכאן נתתי לזוסמן הרבה קרדיט. גם הוא וגם דני נמצאים בתהליך השתלבות מתוך כוונה שיהיה להם חלק

 משמעותי עכשיו ובעתיד. עומרי כאן הוא השחקן הישראלי הטוב ביותר. הוא שיחק ב-NBA לא פחות מ-10 שנים ויש לו איכות גדולה שתורמת לנו המון".

 

על היריבה הספרדית, אמר ספרופולוס: "מחכה לנו משחק מסוכן מול יריבה חזקה עם סגל עמוק, למרות שהם הפסידו שלוש פעמים. נצטרך הגנה טובה ומשחק חכם כדי לעצור אותם. אנחנו יודעים מה תכנית המשחק שלנו. האולם יהיה מלא כך שהאוהדים שלנו ידחפו אותנו בכל רגע במשחק".

 

היווני התייחס גם לניצחון על הכוכב האדום: "הקודם היה קשה מאוד, ועכשיו אנחנו צריכים להרגיש כבר הרבה יותר טוב. במכבי תמיד יש לחץ לנצח ואני מצפה מהשחקנים שלי למשחק טוב ולא רק להוביל".

 

יאניס ספרופולוס (צילום: ראובן שוורץ)
כספי מאפס את הידית(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יאניס ספרופולוס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים