שתף קטע נבחר

ממן: "רק אם נספוג פחות נוכל להתקדם"

קשר הפועל חיפה סימן מטרה לקראת המפגש מול בני יהודה (שבת, 16:00) ולא תולה ציפיות בחלון ההעברות: "אין מציאות בינואר". אושרי רואש צפוי לפתוח, מהראן לאלה וברונו פיניירו ערכו אימון מלא

בסיומו של עוד שבוע לא שקט, הפועל חיפה תתארח מחר (שבת, 16:00) אצל בני יהודה. כזכור, אורן שטרלינג הצטרף אל הצוות הניהולי בהוראת יואב כץ ובניגוד לדעתם של חלק מהעובדים, שמחו על החזרתו ואף אילצו אותו לעזוב את מתחם האימונים - אליו שב רק לאחר שיחה עם הבעלים.

 

לטבלת ליגת העל

 

בצד המקצועי הרצון הוא להמשיך במומנטום החיובי מה-1:3 על הפועל אשקלון ולחבר ניצחון שני רצוף. בחיפה מקווים שמהראן לאלה, שכבש צמד מול העולה החדשה, יהיה כשיר ויפתח בהרכב. הקפטן, שסובל מפציעה בברך, לא התאמן אתמול והסתפק בריצה מסביב למגרש - אחריה קיבל טיפול.

 

עוד שבוע סוער מאחוריו. יואב כץ (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עוד שבוע סוער מאחוריו. יואב כץ(צילום: ראובן שוורץ)

 

היום יתברר סופית אם ייכלל בסגל, כשגם ברונו פיניירו החולה נמצא בספק למפגש. שניהם, בכל מקרה, הם ערכו אימון מלא היום, בסיומו התכנסו השחקנים לארוחה משותפת ושיחת סקייפ עם כץ. בכל אופן, אושרי רואש שהסתכסך עם המאמן הקודם אלי כהן, צפוי לפתוח בהרכב של דני גולן.

 

חנן ממן אמר לקראת המשחק: "היה לנו חשוב לנצח את אשקלון בכל מחיר, גם אם זה היה פחות יפה. עכשיו חשוב שנייצר רצף של ניצחונות. גם לנו יש צוות מאמנים חדש, כמו לבני יהודה, ואני חושב שאנחנו יכולים לנצח אותה". על יכולתו האישית הוסיף הקשר: "אני מרגיש טוב יותר ממה שמהספרים מראים. מבחינה פיזית, אני מרגיש הכי טוב".

 

על חלון ההעברות הקרוב הוסיף ממן: "תמיד טוב להתחזק ולעשות שינויים, למרות שאין כאלה מציאות בינואר. אנחנו חייבים לשים דגש על עניין ספיגת השערים. נקווה שנמשיך לכבוש ונספוג פחות, עובדים איתנו על זה וחשוב שנשתפר. רק ככה נוכל להתקדם".

 

הרכב משוער: פיט פלטהאוזן; לירן סרדל, אושרי רואש, ניסו קפילוטו, דור מלול; ברונו פיניירו, ז'וליו סזאר, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן; אדילסון באייה, מהראן לאלה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים