שתף קטע נבחר

אבוקסיס לא צפוי להמשיך לעוד עונה בסכנין

המאמן טרם נענה להצעה של ראשי המועדון להישאר גם לעונה הבאה: "כרגע אני לא אומר כן ולא אומר לא". ההתאחדות והמינהלת יעשו בחמישי ביקורת נוספת באצטדיון דוחא

יוסי אבוקסיס לא צפוי להמשיך בעונה הבאה כמאמן בני סכנין. ראשי המועדון מעריכים מאוד את אבוקסיס ובהנהלה כבר הביעו בפניו את רצונם להאריך לו את החוזה בעונה אחת לפחות. אלא שהמאמן אינו ממהר להיענות להצעה בשל הקושי שלו עם הנסיעות הארוכות מביתו לסכנין. 

 

  • לטבלת ליגת העל

 

 

עם זאת, אבוקסיס מודה שהוא מרוצה מאוד בקבוצה ונמצא ביחסים מצוינים עם אנשי המועדון: "כרגע אני לא אומר כן ולא אומר לא. אני לא אומר שום דבר. בכדורגל דברים משתנים בקצב מסחרחר ולכן אי אפשר לדעת כלום. ניתן לזמן לעשות את שלו".

 

יוסי אבוקסיס (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
יוסי אבוקסיס(צילום: אורן אהרוני)

 

בקבוצה יתאמצו לצרף את שובל גוזלן ממכבי חיפה בחלון ההעברות של חודש ינואר אך מודעים לתחרות עם קבוצות נוספות שמעוניינות בו. בהנהלה הקציבו סכום כסף גבוה לרכש, כפי שהבטיחו לאבוקסיס, והמטרה היא לצרף חלוץ וקשר. גורמים במועדון מנסים לשכנע את פיראס מוגרבי לחזור ממכבי חיפה.

 

מחר (ה') תתקיים ביקורת נוספת באצטדיון דוחא בעקבות מזג האוויר הסוער אתמול. המשקיף שבא מטעם ההתאחדות מצא את כר הדשא מוצף ולא ניתן היה להעריך אם ניתן לפתוח את האצטדיון למשחק מול הפועל ב"ש (ש'). אנשי המועדון במגרש ביקרו היום בדוחא וראו כי השלוליות התנקזו, מה שגרם לאופטימיות: "יש סיכוי שנשחק בבית. עשינו שתי הערכות מצב עם המשטרה, אחת לגבי סכנין ואחת לגבי האצטדיון בעכו. מחר נהיה חכמים יותר". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
יוסי אבוקסיס
צילום: ראובן כהן
מומלצים