שתף קטע נבחר

הצרפתי סיוף מנהל מו"מ לרכישת הפועל ת"א

איש העסקים שהתגורר בעבר בארץ ונשוי לישראלית צפוי להיפגש שוב עם הנאמן שאול קוטלר אך בינתיים קיימים פערים בין הצדדים. בעלי קבוצות אחרות הביעו עניין בעומרי אלטמן, חן עזרא, שמואל שיימן וגל שיש

איש העסקים הצרפתי, לורן סיוף, מנהל מגעים לרכישת הפועל תל אביב עם הנאמן שאול קוטלר. סיוף, שהתגורר בעבר בארץ ונשוי לישראלית, עוסק בתחום האלקטרוניקה וככל הידוע, ייבא בעבר מוצרים של אינטל לצרפת.

 

 

כרגע קיים פער בין הצדדים, אבל ביממה הקרובה צפויות להתקיים פגישות נוספות בין סיוף לקוטלר, והמטרה היא לנסות להגיע להסכם לפני הדיון בבית המשפט.

 

עו"ד שאול קוטלר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עו"ד שאול קוטלר(צילום: ראובן שוורץ)

 

המשחק בשבת נגד מכבי פ"ת עשוי להיות האחרון של הפועל ת"א העונה, אם לא תתממש אחת האפשרויות הבאות עד יום רביעי: מציאת רוכש, השגת תקציב מינימלי עד לסיום העונה או שהשופט איתן אורנשטיין יעניק סעד מיוחד ויאפשר להפעיל את הקבוצה בתקציב גירעוני מתוך הנחה שיגיעו כספים כתוצאה ממכירת שחקנים בימים הקרובים.

 

נכון להיום, התסריט האופטימי מדבר על מציאת גורמים שיממנו את הפעלת הקבוצה, שתכלול שחקנים צעירים בלבד, בעלות של שבעה מיליון שקל, כדי לא להגיע להפסקת פעילות מיידית. במקרה כזה יופתחו תשע נקודות ממאזן הקבוצה והיא תתקשה מאוד לשרוד בליגת העל. התסריט הפסימי הוא הדממה של המועדון, אי־הופעה למשחקים וירידה לאחת משתי הליגות האחרונות. במקרה כזה ליגת העל תישאר עם 13 קבוצות, וכל תוצאותיה של הפועל ת"א עד כה יימחקו.

 

אלטמן מבוקש (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אלטמן מבוקש(צילום: עוז מועלם)

 

בעלי קבוצות אחרות הודיעו כבר לנאמנים כי הם מעוניינים בשחקנים מהמועדון, אבל הבטיחו להמתין עד לאחר הדיון בבית המשפט ביום רביעי. בכל מקרה, חלון ההעברות נפתח ביום

 חמישי הבא. עומרי אלטמן מבוקש על ידי מכבי חיפה והפועל באר־שבע, חן עזרא על ידי בית"ר ירושלים, שמואל שיימן וגל שיש על ידי הפועל חיפה.

 

בינתיים נפתחה חזית בין הנאמנים להתאחדות, שסירבה לבקשה לתת למועדון הלוואה בסך 1.5 מיליון שקל. עו"ד שאול קוטלר אמר: "ציפיתי ליותר אמפתיה מההתאחדות והמינהלת". הנאמן ציין שמה שמרתיע רוכשים פוטנציאליים זה בעיקר החובות לחו"ל ושעבוד הכנסות עתידיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עו"ד שאול קוטלר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים