שתף קטע נבחר

שרצקי: "המשחק מול רעננה חשוב יותר"

הבעלים של עירוני ק"ש ניסה לעודד את הקבוצה אחרי התבוסה 4:1 בגמר גביע הטוטו להפועל ב"ש. הקשר שלומי אזולאי: "הפועל ב"ש לא הייתה גדולה עלינו, התוצאה לא מצדיקה"

בעירוני קריית שמונה השתדלו להכניס לפרופורציות את האכזבה מההפסד 4:1 אתמול (ד') בגמר גביע הטוטו להפועל באר שבע. שחקן בקבוצה אמר בסיום: "ברור שמאכזב להפסיד אבל אנחנו לא יותר מדי מבואסים. היינו יכולים להשיג יותר אבל לא הגענו למשחק".

 

 

הבעלים איזי שרצקי שהגיע למשחק לאחר חודשיים של היעדרות מהמגרשים, נראה רגוע למדי ביציע. בסיום הוא ירד לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "המשחק בשבת (18:00) מול רעננה חשוב יותר, תגיעו מוכנים ומרוכזים לנצח". לקופה של עירוני ק"ש נכנסו עוד מיליון ש"ח מההצלחה במפעל.

 

עירוני ק"ש. שומרים על פרופורציות (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
עירוני ק"ש. שומרים על פרופורציות(צילום: אורן אהרוני)
 

הקשר שלומי אזולאי התייחס גם הוא להפסד: "אני לא חושב שהפועל ב"ש הייתה גדולה עלינו. התוצאה לא מצדיקה. חזרנו אחרי הגול שלנו אבל השלישי גמר את הסיפור. נתרכז מעכשיו בליגה שזה הלחם והחמאה שלנו".

 

הקבוצה של תומר קשטן הציגה משחק הגנה חלש ועיקר הביקורת מופנה לחוליית ההגנה. בקריית שמונה תכוונים להתחזק בבלם ושמו של אעיד חבשי ממכבי חיפה נמצא חזק על הכווונת.

 

כזכור, אתמול הודיעה עירוני ק"ש על צירופו של ג'ייקוב אנג'וקו מבית"ר ת"א/רמלה שחתם לארבע שנים וחצי. בקבוצה טרם החליטו האם להשאיר את אזקיאל אנדואסל המאכזב או להשאילו. שובל גוזלן הוזכר כמעומד להצטרף, אם תחליט מכבי חיפה לשחררו.


חבשי. יצפין לק"ש? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
חבשי. יצפין לק"ש?(צילום: ראובן שוורץ)

 

מלבד ההפסד, סיימה עירוני ק"ש את המשחק חבולה מאוד. דידייה ברוסו (מפשעה) ייעדר ככל הנראה בשבועיים הקרובים והבוקר הוא יעבור בדיקה מקיפה. גם אחמד עאבד (שריר אחורי) סובל

 ממתיחה והוא בספק למשחק הקרוב מול רעננה. מדובר במכה לא פשוטה עבור הקבוצה שחסרה את קאסיו פרננדז, עודד אלקיים ושלומי אזולאי הפצועים.

 

על מצבת הפצועים אמר שלומי אזולאי: "יש לנו עוד הרבה חיסורים אז גם התוצאה וגם המשחק פגעו בנו. יש לנו סגל גדול ונקווה לחזור לנצח נגד רעננה". לסיום התייחס אזולאי להחלטות שלו לאורך בקריירה: "אני לא מתחרט על כלום. הגעתי למכבי ת"א ולא קיבלתי מספיק הזדמנויות. בק"ש זה בית חם ואוהב שאני מקבל צ'אנס. אני מקבל את ההחלטות המקצועיות של תומר קשטן ורוצה להצליח פה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שחקני עירוני ק"ש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים