שתף קטע נבחר

לוזון: "ללא רוכש, זה כנראה המשחק האחרון"

מאמן הפועל תל אביב התייחס לפני המשחק מול מכבי פ"ת (ש', 20:30) למצב הקשה של הקבוצה שעומדת בפני פירוק: "מקווים לנס, לא האמנתי שמצב כזה יכול לקרות. הדבר האחרון שאני והשחקנים רוצים זה לעזוב"

המשחק בשבת (20:30) נגד מכבי פ"ת עשוי להיות האחרון של הפועל ת"א העונה. זאת אם לא תתממש אחת האפשרויות הבאות עד יום רביעי: מציאת רוכש, השגת תקציב מינימלי עד לסיום העונה או שהשופט איתן אורנשטיין יעניק סעד מיוחד ויאפשר להפעיל את הקבוצה בתקציב גירעוני מתוך הנחה שיגיעו כספים כתוצאה ממכירת שחקנים בימים הקרובים.

 

 

מאמן האדומים, גיא לוזון, התייחס למצב במסיבת עיתונאים שקיים במתחם וולפסון. "זה מאוד עצוב לשמוע שזה עשוי להיות המשחק האחרון. אף אחד לא רוצה את זה. נקווה שיהיה איזה נס בשבוע הקרוב ויבוא רוכש שיציל את המועדון. אם לא יבוא רוכש זה כנראה המשחק האחרון".

 

 

גיא לוזון. "מקווים שיבוא מישהו שיציל את המועדון" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גיא לוזון. "מקווים שיבוא מישהו שיציל את המועדון"(צילום: עוז מועלם)

"הובהר לי שכל הסיפור יכול להסתיים" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"הובהר לי שכל הסיפור יכול להסתיים"(צילום: עוז מועלם)

 

"אלה לא דברים שתלויים בנו אז אני לא יודע מה להגיד. גם אני וגם השחקנים לא חושבים ולא פוזלים למקומות אחרים. הדבר היחיד שמעניין הוא שתהיה פה קבוצה ויבוא רוכש. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לעזוב".

 

לוזון שנראה מדוכדך למדי, הסביר: "אני חולה קצת והובהר לי חד משמעית היום בבוקר שהסיפור יכול להסתיים סופית. זה מתסכל כי עבדנו מאוד קשה בשביל לייצב את הקבוצה ולהפוך ליחידה אחת. אם זה יתפרק זה עצוב מאוד. אני לא שואל את הנאמן את מי הוא מוכר, זה לא ענייני ואני לא מנהל משא ומתן עם אף קבוצה".

 

"לא האמנתי שזה יכול לקרות" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"לא האמנתי שזה יכול לקרות"(צילום: עוז מועלם)

 

"גם אני וגם השחקנים נהיה מחויבים במקסימום, גם במושבה וגם אם זה יהיה המשחק האחרון. חוסר הוודאות לא מקל ולא עושה חיים פשוטים אבל גם עם זה צריך לדעת להתמודד

. לא האמנתי שיכולה להיות סיטואציה כזאת, אני עדיין מאמין שזה לא יקרה. יש קהל אדיר שכנראה גם יפוצץ את המושבה וזה לא נראה לי הגיוני. אני עדיין מאמין שיהיה נס".

  

לוזון התייחס גם לחסרונו של אביחי ידין: "במשחק הקרוב אנחנו נהיה בלי הקפטן שלנו שהוא הרוי קין שלנו והוא נותן הכל מבחינה התקפית והגנתית. כשהגעתי לכאן אמרו לי שהוא גמור אבל לא האמנתי בזה והוא הקפטן מהיום הראשון. הוא מדהים במשחקים האחרונים".

 

אגב, נכון להיום, התסריט האופטימי מדבר על מציאת גורמים שיממנו את הפעלת הקבוצה, שתכלול שחקנים צעירים בלבד, בעלות של שבעה מיליון שקל, כדי לא להגיע להפסקת פעילות מיידית. במקרה כזה יופתחו תשע נקודות ממאזן הקבוצה והיא תתקשה מאוד לשרוד בליגת העל. התסריט הפסימי הוא הדממה של המועדון, אי־הופעה למשחקים וירידה לאחת משתי הליגות האחרונות. במקרה כזה ליגת העל תישאר עם 13 קבוצות, וכל תוצאותיה של הפועל ת"א עד כה יימחקו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גיא לוזון
צילום: עוז מועלם
מומלצים