שתף קטע נבחר

דוחא אושר ויארח את בני סכנין - הפועל ב"ש

מינהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל ערכו ביקורת באצטדיון ומצאו שהליקויים תוקנו, כך שיהיה אפשר לקיים בסכנין את המשחק מול האלופה ביום ראשון (20:15). לאחר מכן, הוא ייסגר להמשך שיפור המתקן

בבני סכנין קיבלו היום (ה') אישור לארח את הפועל באר שבע באצטדיון דוחא במחזור הליגה הקרוב (א', 20:15) הבוקר נערכה במגרש ביקורת נוספת של המשקיף משה עגייב מטעם ההתאחדות לכדורגל ומינהלת הליגה ובעקבותיה נקבע שהליקויים במקום תוקנו.

 

 

בהודעה של מינהלת הליגה נכתב: "ניכר כי הושקעה עבודה בשיקום משטח הדש באצטדיון דוחא, לרבות החלפת חלקי דשא וביצוע עבודות לפתיחת הניקוזים. המשטח נמצא רציף ולא מסכן את בריאות השחקנים. יחד עם זאת, חשוב לציין כי מבחינה ויזואלית, המצב אינו משביע רצון".

 

שחקני בני סכנין בבי"ח רמב"ם (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
שחקני בני סכנין בבי"ח רמב"ם(צילום: פרטי)

 

במינהלת הליגה החליטו לאפשר את קיום המשחק כאירוע חד פעמי באצטדיון דוחא. עד ליום ראשון, לא יתקיימו במגרש אימונים או משחקים ואחריו, הוא ייסגר שוב כדי להמשיך את עבודות השיקום. כזכור, בתחילת השבוע, הביקורת לא צלחה בגלל הגשמים העזים שירדו וגרמו להצפה ומאז תוקנו הליקויים באצטדיון.

 

בסכנין קיבלו את ההודעה לפיה מכבי חיפה שחררה מספר שחקנים ושמו לעצמם למטרה לצרף את שובל גוזלן, לבקשת המאמן יוסי אבוקסיס. גם אפשרות לצרף את איסמעיל ריאן נבדקת. במקביל, יצאה הבוקר הקבוצה לבית חולים רמב"ם, יחד על היו"ר מוחמד אבו יונס, לבקר במחלקת הילדים ולחלק להם שי לחג.


פורסם לראשונה 29/12/2016 11:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פרטי
נציגי ההתאחדות בדוחא
צילום: פרטי
מומלצים