שתף קטע נבחר

שיר צדק: "אנחנו צריכים להשתפר, רואים את זה בתוצאות"

בלם הפועל באר שבע התאכזב מהתיקו 0:0 בסכנין, אבל אופטימי: "בטוח שנדע לתת את הדעת, התנאים לא היו טובים ונתקלנו ביריבה שהציגה משחק הקרבה". במועדון חוששים שמיגל ויטור גמר את העונה

ה-0:0 בין הפועל באר-שבע לבני סכנין הותיר את האלופה ללא ניצחון בסיבוב המשחקים השני. בכך היא השיגה שתי נקודות בלבד מתוך תשע אפשרויות. למרות זאת, בזכות פער שמונה הנקודות בפסגה ממכבי תל אביב, שעלול להצטמק הערב לחמש, בבירת הנגב יכולים גם לקחת מספר דברים חיובים מהמשחק אמש.

 

ראשית, ב"ש לא הפסידה במגרש בו המארחת עושה חיים קשים לקבוצות הגדולות של הליגה ושכר הדשא בו לא מאפשר לקבוצה שמתבססת על יכולת אישית גבוהה של שחקניה לבוא לידי ביטוי.

 

שיר צדק אתמול בסכנין (צילום: מחאסן נאסר) (צילום: מחאסן נאסר)
שיר צדק אתמול בסכנין(צילום: מחאסן נאסר)

 

שנית, לראשונה מאז פציעתו של הבלם מיגל ויטור באר שבע לא ספגה, ועושה רושם שגם השוער דודו גורש חזר להציג את יכולתו הגבוהה עם הצלה אדירה מבעיטה של יובל אבידור. זאת, לאחר שהציג משחק פחות טוב נגד הפועל תל-אביב.

 

למרות שהמשחק הסתיים בתיקו שדי שיקף את האירועים, יכלה באר שבע לעקוץ ולנצח. ממש לפני שריקת הסיום הדף השוער המארח מוחמד קנדיל כדור הישר לרגל של אליניב ברדה.

 

 

צדק ודודו גורש מול יובל אבידור (צילום: מחאסן נאסר) (צילום: מחאסן נאסר)
צדק ודודו גורש מול יובל אבידור(צילום: מחאסן נאסר)

 

הקפטן הוותיק, שנכנס כמחליף שלישי וחזר לכבוש ביום רביעי שעבר בגמר גביע הטוטו, לא הצליח להשתלט על הכדור והחמיץ ממצב קורץ במיוחד. אין ספק שבכושר משחק מלא ברדה כובש

ממצב כזה בעיניים עצומות. במועדון מגלים סבלנות כלפיו ובטוחים שמדובר בעניין של זמן עד שהוא יחזור להציג את יכולתו המוכרת מהעבר.

 

"אני לא מתעסק בהגדרות, אבל בשורה התחתונה לא ניצחנו שלושה משחקים", אמר בסיום הבלם שיר צדק: "הגענו להרבה מצבים יחסית במגרש לא קל והתנאים של הדשא לא היו הכי טובים. גם הקבוצה שעמדה מולנו נתנה משחק הקרבה. יש דברים שצריך לשפר ובשלושת המשחקים האחרונים זה בא לידי ביטוי בתוצאות פחות טובות. אני בטוח שאנחנו נדע לתת את הדעת על כך ולהשתפר להמשך".

 

על העובדה שחברו להגנה, מיגל ויטור, עדיין פצוע וכעת יש חשש שפציעתו חמורה משחשבו (יתכן אף שסיים את העונה), אמר צדק: "נחכה לאבחנה הרשמית של הפציעה. בטוח שזה לא מצב נעים לאף אחד ובמיוחד לי כחבר לקבוצה שמשחק איתו. אני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר".

 

בסיום התייחס צדק למצב הביטחוני בטורקיה והחשש לקראת המשחק באיסטנבול נגד בשיקטאש בעוד כחודש וחצי: "אנחנו פה בשביל להתעסק בכדורגל. את ענייני הביטחון נשאיר לדרגים הבאים, שיעשו את כל המאמצים לשמור עלינו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים