שתף קטע נבחר

בני יהודה מעוניינת בדור פרץ

קשר מכבי ת"א מועמד לחזק את הקבוצה הנאבקת בתחתית, אשר מקווה שהצהובים יסכימו לשחררו. במועדון מקווים לסגור את עסקת רופה ריסקי

בבני יהודה ממשיכים לבדוק אופציות לחיזוק. אחרי שהקבוצה החתימה את קשר נבחרת גמביה טיג'אן ג'ייטה, היא בודקת אופציות נוספות. בימים האחרונים עלה שמו של קשר מכבי תל אביב, דור פרץ, כאופציה רצינית אם סגנית האלופה תסכים לשחררו.

 

בקבוצה עדיין מעוניינים לצרף את החלוץ הפיני רופה ריסקי (25) ומקווים לפתור את המחלוקת עם קבוצתו SJK סייניוקי בנוגע למכירתו. עם הקשר אמיר עגייב כבר הושג סיכום על חוזה לשלוש שנים וחצי. כעת מתנהלים מגעים עם קבוצתו אומוניה ניקוסיה לגבי שחרורו.

 

עדיין לא קיבל את השחרור מקבוצתו הפינית. רופה ריסקי ()
עדיין לא קיבל את השחרור מקבוצתו הפינית. רופה ריסקי

 

בני יהודה מתכוונת לצרף בחלון ההעברות לפחות חמישה שחקנים. מלבד טיג'אן ג'ייטה ואמיר עגייב, הכיוון הוא להחתים מגן, בלם (אחרי שיחרורו של תומא קסבייה) וחלוץ. במועדון בודקים את האפשרות להחזיר את פדרו גלבאן, ששוחרר היום מהפועל אשקלון.

 

בהודעה רשמית של הפועל אשקלון נמסר: "הנהלת הפועל אשקלון נפגשה הערב עם השחקן פדרו גלבאן, יחד עם סוכנו, ובתום הפגישה הובהר לצדדים כי השחקן אינו נמצא בתוכניות הצוות המקצועי להמשך העונה והוא רשאי לחפש קבוצה בחלון העברות, שיפתח בסוף השבוע ולנהל משא ומתן. בתוך כך, ימשיך השחקן להתאמן באופן סדיר בשורות הקבוצה".

 

יצחק שום וניסן יחזקאל (צילום: יריב כץ) (צילום: יריב כץ)
יצחק שום וניסן יחזקאל(צילום: יריב כץ)

 

המנהל המקצועי של בני יהודה, יצחק שום, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "בשבועיים שאני פה מצאתי קבוצה במקום האחרון, פשוטו כמשמעו. קבוצה ללא ביטחון. זה מורגש בכל דקה,

בכל אימון ובכל משחק. השחקנים כבויים. לכן, דבר ראשון שהיינו צריכים לעשות זה להחזיר להם את חדוות החיים. אין ספק שהתרופה הכי טובה זה ניצחון, אבל קבוצת תחתית שלא מפסידה שלושה מחזורים זה יותר טוב מניצחון אחד. מצאתי מועדון שמתנהל בתנאיו כמועדון גדול. נעשו טעויות ואנחנו מנסים לתקן את מה שדורש תיקון או שינוי. כל בקשה שלנו נענית בחיוב על ידי בעל הבית, מה שמקל על העשיה ויעזור להצליח".

 

שום הוסיף: "מהיום שהגעתי אני עובד על חיזוק בינואר. המטרה היא להביא שחקנים התקפיים איכותיים. נביא שחקנים שישדרגו אותנו ונבנה תשתית לשנים הבאות. מדובר בארבעה חמישה שחקנים.  מפעל הגביע חשוב מאד למועדון ולאוהדים. אף על פי שהראש בליגה, נעשה מאמץ לנצח ביום חמישי ולהמשיך הלאה. דרך הגביע אפשר להפוך הרבה אוהדים למאושרים. "אני מבין את האוהדים. אי אפשר להיות מרוצים כשאתה מתחת לקו האדום. בני יהודה חשובה לכדורגל הישראלי ולי באופן אישי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
דור פרץ
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים